Nikon D3100 Kit AF-S DX 18-55 VR + 55-300 VR

Auteur Topic: Nikon D3100 Kit AF-S DX 18-55 VR + 55-300 VR  (gelezen 8347 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Gepost op: 27 maart 2011, 12:40:35
He mensen,

Ik ben nog maar een leek in het wereldje van de fotografen, maar om een begin te maken heb ik de volgende dslr gevonden.

Nikon D3100 Kit AF-S DX 18-55 VR + 55-300 VR  Prijs 737 euro (hierbij zitten wel extra's schouderband,hdmi,usb kabel etc etc).

Is dit een goed toestel om meete beginnen en om er een tijd mee verder te gaan.Wanneer het fotograferen goed bevalt en het ook goed gaat, dan wil ik overgaan richting een betere en meestal ook duurdere.

Ik ben 21 jaar en de journalistiek beviel me altijd al, maar het fotograferen ook.Nu wil ik dus 1 deze dagen een dslr kopen, maar wilmeer een bevestiging of ik hier goed aan doe.

Groet


Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


1300001-MR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,198
Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2011, 16:08:47
Prima keuze. Houd in je budget wel rekening met bijkomstigheden als een cameratas en sd-kaartjes. Bovenop die € 737 (nette prijs voor die set) zal er nog een kleine € 100 bijkomen.


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #2 Gepost op: 27 maart 2011, 22:15:38
Als het goed is, heb ik thuis nog wel een sd kaartje liggen die ik er in kan doen.Ik moet dan alleen een tasje kopen. ;)

Klopt het dat je de lensen op alle (huidige) nikon dslr kan zetten?
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #3 Gepost op: 27 maart 2011, 22:57:28
Hoi Dave,