Nikon D3100 Kit AF-S DX 18-55 VR + 55-300 VR

Auteur Topic: Nikon D3100 Kit AF-S DX 18-55 VR + 55-300 VR  (gelezen 8353 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dokterswacht

  • fotograaf/AED bediener
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 691
Reactie #10 Gepost op: 14 april 2011, 13:20:24
Bij Dixons en MediaMarkt ben je afhankelijk van de interesse van de verkopers. Hebben die zelf interesse bij fotografie dan kunnen ze je goed van advies voorzien. Zijn ze meer geinteresseerd in bv audio dan verkopen ze je wat je wilt.

De prijzen bij MediaMarkt lijken laag, maar blijken vaak hoger dan bv cameranu. Zelfs met verzenden ben je daar vaak goedkoper uit, en die mensen hebben verstand van hun handelswaar.

Nu betaal ik liever wat meer voor een goed onderbouwd advies, dan een goedkoop "aansmeerverhaal". Maar in dit geval gaat dat niet eens op, het goede advies wordt ook nog eens gegeven in een winkel die duidelijk geodkoper is.
Toen ik op zoek was naar een Tamron 70-300 lens, koste die bij MM 169 euro en bij cameranu 139 euro. Op een dergelijk bedrag toch een flink verschil.

Advies: Ga naar een fotospeciaal zaak.


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #11 Gepost op: 14 april 2011, 20:15:16
Ik heb em aangeschaft bij dixons.Die verkoper werkt er al weer een hele tijd.Hij gaf me allerlei tips en dergelijk.Ik had er wel een goed gevoel bij.Nu ben ik aan het kijken naar leuke dingen om te fotograferen.Eventueel wil ik ook ongevallen etc fotograferen.Stel ik wil een foto sturen naar de krant.Wat moet ik dan doorgeven?
Wat moet ik doorgeven van eigen gegevens.Wanneer je foto de krant haalt, dan krijg je er een bedragje voor.Kan iemand me even wat tips geven hoe dat bij jullie in z'n werk gaat?
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Reactie #12 Gepost op: 16 april 2011, 08:31:47
Ik heb em aangeschaft bij dixons.Die verkoper werkt er al weer een hele tijd.Hij gaf me allerlei tips en dergelijk.Ik had er wel een goed gevoel bij.Nu ben ik aan het kijken naar leuke dingen om te fotograferen.Eventueel wil ik ook ongevallen etc fotograferen.Stel ik wil een foto sturen naar de krant.Wat moet ik dan doorgeven?
Wat moet ik doorgeven van eigen gegevens.Wanneer je foto de krant haalt, dan krijg je er een bedragje voor.Kan iemand me even wat tips geven hoe dat bij jullie in z'n werk gaat?

Regionale kranten, online nieuwssites, de nos, rtl, ze hebben eigenlijk allemaal wel een site of email waar iedereen foto's heen kan sturen. Bij nu.nl is bijv nufoto.nl . Over het algemeen krijg je er dan niet voor betaald. Hoe je het moet regelen om wel betaald te krijgen zullen andere je moeten vertellen, dat weet ik niet. Neem aan dat dat kan na afspraken maken en een portfolio ofzo te laten zien.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Dave1989

  • Leerling-verpleegkundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
  • 4e jaars Leerling-vpk,Hartslagnu hulpverlener
Reactie #13 Gepost op: 16 april 2011, 22:26:03
Ik heb laatst iemand van de redactie van een regionale krant gesproken.Hij vertelde dat je betaald kon krijgen, maar dat de meeste het doen voor de eer(Ze willen liever ergens niet voor betalen, als wel).Hij wist hier zelf niet veel over te zeggen, omdat dit door andere wordt geregeld.Ik moest hem een mail sturen en hij had mijn naam genoteerd.Ze zochten nog mensen voor correspondentie en fotografie.Ik hou de p2000 site( http://monitor.livep2000.nl/) al veel in de gaten, maar krijg niet veel spannends bij ons in de buurt, hoewel dit voor mijn aanschaf van dslr wel het geval was.Ik zal dus moeten afwachten tot ik er op af kan gaan;).

Iemand nog een betere site die ik in de gaten kan houden?
Geinteresseerd en werkzaam binnen de hulpverlening  [


112wieringerwerf

  • Ondernemer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
Reactie #14 Gepost op: 27 september 2011, 13:43:13
M.v.g.


Sem van der Wal

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 535
Reactie #15 Gepost op: 27 september 2011, 16:51:48
Gelieve de volgende keer op de datum te letten, we zijn alweer een half jaar later, en de TS zal ongetwijfeld een melding hebben gehad.


112wieringerwerf

  • Ondernemer
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 53
Reactie #16 Gepost op: 27 september 2011, 20:52:36
Ik heb zeker naar de datum gekeken.
Ik kreeg ook melding dat het geen recent topic was.

Ik heb dit bewust gedaan, moest het even kwijt  0098

M.v.g.
M.v.g.