Ongeduldige automoblist rijdt in op ambulance - Den Haag 28-03-2011

Auteur Topic: Ongeduldige automoblist rijdt in op ambulance - Den Haag 28-03-2011  (gelezen 13953 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #10 Gepost op: 28 maart 2011, 17:32:54
"De Renault Megane, hij lijkt groter dan hij is"

Ik maak eruit op dat hij moedwillig de ach plat wou rijden gezien de hoeveelheid ruimte aan de linkerzijde. M.i. Poging tot doodslag 5 jaartjes bye bye zwaai zwaai (+ inv RB)

Nou zijn wij hier met zijn allen natuurlijk op de hand van de ambulance medewerkers. De automobilist heeft geen schijn van kans meer hier. Maar ook hij heeft een verhaal. Een verhaal waar misschien ook wel begrip voor is op te brengen?? Soms doe je dingen in een split second waar je later wel heel veel spijt van hebt. Veroordelen in zo'n situatie is erg makkelijk, en neem maar van mij aan dat hij zo en zo een probleem heeft.

Met justitie, maar ook met het CBR en met zijn verzekeringsmaatschappij. JA je hebt van die dagen dat het een beetje tegen zit.............


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #11 Gepost op: 28 maart 2011, 21:50:24
De volgende keer dat ik jou als politiemedewerker bijna van je sokken rijdt zal je ook zo reageren?  98uiye

Wat ook de achterliggende oorzaak is, iemand bijna van zijn sokken rijden is niet te rationaliseren....


Nou zijn wij hier met zijn allen natuurlijk op de hand van de ambulance medewerkers. De automobilist heeft geen schijn van kans meer hier. Maar ook hij heeft een verhaal. Een verhaal waar misschien ook wel begrip voor is op te brengen?? Soms doe je dingen in een split second waar je later wel heel veel spijt van hebt. Veroordelen in zo'n situatie is erg makkelijk, en neem maar van mij aan dat hij zo en zo een probleem heeft.

Met justitie, maar ook met het CBR en met zijn verzekeringsmaatschappij. JA je hebt van die dagen dat het een beetje tegen zit.............
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #12 Gepost op: 28 maart 2011, 21:56:29
De volgende keer dat ik jou als politiemedewerker bijna van je sokken rijdt zal je ook zo reageren?  98uiye

Wat ook de achterliggende oorzaak is, iemand bijna van zijn sokken rijden is niet te rationaliseren....

Begrijp me niet verkeerd, als er ambulance of brandweer medewerkers of wat voor soort manier betrokken zijn bij een incident (bedreiging, ongeval of noem maar op) geef ik altijd een snuifje gas(bewijzen van spreken). Maar ben wel benieuwd naar het verhaal, waarom doet iemand dit? Met mijn eigen logica kan ik dat niet begrijpen. Ik keur dit ook stellig af......


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #13 Gepost op: 28 maart 2011, 23:25:14
De volgende keer dat ik jou als politiemedewerker bijna van je sokken rijdt zal je ook zo reageren?  98uiye

Wat ook de achterliggende oorzaak is, iemand bijna van zijn sokken rijden is niet te rationaliseren....

Ach ja. Even speculaas modus aan. (ik ben het met je eens dat het altijd fout is maar dat terzijde)
Stel nou dat hij net gehoord heeft dat er een kennis overleden is, dat zijn vrouw aan het bevallen is, zijn kind aangereden is.. etc.
Allemaal dingen (hoe onwaarschijnlijk ook) die het op mij ietsiepietsie begrijpelijker maken. Maar in dit geval gok ik op een asociaal figuur met een fanatiek rechtervoetje.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #14 Gepost op: 29 maart 2011, 00:12:21
Als je echt zo'n haast zou moeten hebben kan je altijd even in mijn ogen naar het personeel van de ambu lopen. Even je "probleem" voorleggen en dan mag je er misschien wel stapvoets langs rijden. Want er is ruimte genoeg voor dat Corsa'tje.

Heb je geen "probleem" dan wacht je gewoon ander ben je een assiocale fl***er, in mijn ogen en dan ga ik er voor om je maximaal onderuit te halen.

PS: even off-topic wat is dat voor een transparant op de voorzijde van de ambu. Ik zie het voor het eerst.
Antwoord mag ook via PM om zoveel mogelijk bij het topic te blijven.


Professor in fictie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 416
  • ^Samen sta je sterk^
Reactie #15 Gepost op: 29 maart 2011, 01:50:51
Jeetje hoe kom ik nu weer aan een renault megane? Zit teveel te dromen van de RS zeker. Want het betreft hier (90pk) corsaatje.

Ah het is gewoon bedtijd.
Freude am Fahren


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,590
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #16 Gepost op: 29 maart 2011, 02:10:39
Als je echt zo'n haast zou moeten hebben kan je altijd even in mijn ogen naar het personeel van de ambu lopen. Even je "probleem" voorleggen en dan mag je er misschien wel stapvoets langs rijden. Want er is ruimte genoeg voor dat Corsa'tje.

Heb je geen "probleem" dan wacht je gewoon ander ben je een assiocale fl***er, in mijn ogen en dan ga ik er voor om je maximaal onderuit te halen.

PS: even off-topic wat is dat voor een transparant op de voorzijde van de ambu. Ik zie het voor het eerst.
Antwoord mag ook via PM om zoveel mogelijk bij het topic te blijven.

Ik ben het volledig met je verhaal eens.
Wat betreft de transparant aan de voorzijde die kan als het goed is de tekst SPOED AMBULANCE tonen net als de POLITIE STOP zeg maar wat de bestuurder als hij in zijn binnenspiegel kijkt kan lezen.
Dit als extra aanvulling op de gebruikelijke OGS voeren.
 
Heb ze in A-A er ook wel mee zien rijden trouwens.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #17 Gepost op: 29 maart 2011, 07:45:36
PS: even off-topic wat is dat voor een transparant op de voorzijde van de ambu. Ik zie het voor het eerst.
Antwoord mag ook via PM om zoveel mogelijk bij het topic te blijven.
Wat betreft de transparant aan de voorzijde die kan als het goed is de tekst SPOED AMBULANCE tonen net als de POLITIE STOP zeg maar wat de bestuurder als hij in zijn binnenspiegel kijkt kan lezen.
Dit als extra aanvulling op de gebruikelijke OGS voeren.
Aan de achterkant bevind zich ook een transparant, welke in werking treed bij het achteruitrijden: LET OP - AMBULANCE en RIJDT ACHTERUIT afwisselend.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #18 Gepost op: 29 maart 2011, 08:38:45
Ambulance 107 doet overigens al weer dienst; is zojuist ingezet bij een 'aanrijding met' op de Mercuriusweg. :)

p2kflex
08:29:54 29-03-11-ALPHA-A1 Mercuriusweg GV 24643
1520007Ambu 15-107 (GGD Den Haag)
p2kflex
08:34:05 29-03-11-ALPHA-Aanrijding met letsel Mercuriusweg S Gravenhage
1530875Politie Veiligheidsregio Haaglanden (PersInfo)
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Reactie #19 Gepost op: 29 maart 2011, 15:16:02
Als ik de bovenste foto bekijk, zie ik dat er aan de linkerzijde nog behoorlijke ruimte is, waar de ongeduldige automobilist gebruik van kon maken.
Of is hij moedwillig tegen de ambulance aangereden? Want dan zijn alle speculaties over "Misschien heeft een familielid, of vriend, kennis, etc", overbodig.

Deze man zou wat mij betreft wel een EMG-cursus moeten volgen.