Oefening Mariniers oefenenen gijzeling in school met KMar en Brandweer - Bemmel 02-04-2011

Auteur Topic: Oefening Mariniers oefenenen gijzeling in school met KMar en Brandweer - Bemmel 02-04-2011  (gelezen 7462 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.



DaMook

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 822
  • BHV'er
Als ik een brief kreeg dat ze hier zouden gaan oefenen dan ga ik ook zeker kijken :D . En als het echt is zullen er ook mensen komen kijken, dus wat dat betreft maakt het de oefening toch wel realistischer.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS) I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,427
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Als ik een brief kreeg dat ze hier zouden gaan oefenen dan ga ik ook zeker kijken :D . En als het echt is zullen er ook mensen komen kijken, dus wat dat betreft maakt het de oefening toch wel realistischer.

Nou... nee.

Als dit voor het eggie was geweest, dan had de politie een gedwongen evacuatie uitgevoerd. Het gebied wordt dan onderverdeelt in ringen en dan zal binnen de eerste ring gewoon iedereen worden weggehaald. Is toen ook gebeurd in het Laakkwartier tijdens de aanhouding van leden van de Hofstadsgroep.


112Bemmel

  • Gast
Zo te zien heb je een hele spannende en mooie oefening achter de rug.

Heb me zeker vermaakt ;D


KoenL

  • http://www.koenlaureij.nl
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 346
    • Koen Laureij Fotografie
Heb me zeker vermaakt ;D

Vraag me alleen af waarom jij foto's hebt staan maken. Deed je zelf niet mee aan de oefening?

Vorig jaar heb ik een soortgelijke oefening meegemaakt, maar dan in het NEC stadion in Nijmegen. Iemand die ook maar een poging deed foto's/films te maken kon zijn mobiel/camera inleveren. Werd heel streng op gelet toen. Vrijdag blijkbaar niet?
Freelance fotograaf in Utrecht en omstreken voor diverse media. Een selectie van mijn werk is te zien op mijn website www.koenlaureij.nl.


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Er mocht ook niet in het pand foto's worden gemaakt. Alle foto's zijn gemaakt buiten het pand, en gezien de oefening was aangekondigd, stond half Bemmel te kijken en te fotograferen/filmen. Daar kunnen ze moeilijk de camera's van innemen denk ik zo.

Om even te laten zien hoe druk het was. Dit liep dan nog zo'n 150 meter door de andere kant op.:


©112Gld-zuid.nl
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


112Bemmel

  • Gast
Vraag me alleen af waarom jij foto's hebt staan maken. Deed je zelf niet mee aan de oefening?

Vorig jaar heb ik een soortgelijke oefening meegemaakt, maar dan in het NEC stadion in Nijmegen. Iemand die ook maar een poging deed foto's/films te maken kon zijn mobiel/camera inleveren. Werd heel streng op gelet toen. Vrijdag blijkbaar niet?
Ik hoorde inderdaad van de brandweer dat het niet mocht. Maar het was echt niet te doen om dit in de gaten te gaan houden. En nee zit er niet meer op school, jammer genoeg net een jaartje weg daar (en dan krijg je zoiets)