KLPD neemt donortransport over

Auteur Topic: KLPD neemt donortransport over  (gelezen 11245 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

asmo26

  • Rode Kruis EHBO en O&V/Dierenambulance chauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #20 Gepost op: 16 juni 2011, 21:26:27
Helaas herkenbaar :( Ik ben dan wel een vrijwillige chauffeur maar ik heb inderdaad ook wel eens diensten gehad waarbij 7 uur bijna non-stop achter het stuur 'normaal' was. In beroepsvorm moet dit strafbaar gesteld worden vind ik.


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #21 Gepost op: 17 juni 2011, 13:04:19
Je bent er zelf bij, dus doe er iets mee, de verantwoording ligt ten alle tijde bij jezelf, en als er iets fout gaat ben jij de eerste die in overtreding is.


asmo26

  • Rode Kruis EHBO en O&V/Dierenambulance chauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Reactie #22 Gepost op: 18 juni 2011, 21:20:52
Tja, ik weet niet of je het weet maar meestal is er maar een dierenambulance per regio aan het rijden. Als je pech hebt dan rij je er een naaste regio ook nog eens bij. Mocht je je geroepen voelen, we zoeken altijd nieuwe vrijwilligers :)


Gast

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 19 juni 2011, 11:40:28
Tja, ik weet niet of je het weet maar meestal is er maar een dierenambulance per regio aan het rijden. Als je pech hebt dan rij je er een naaste regio ook nog eens bij. Mocht je je geroepen voelen, we zoeken altijd nieuwe vrijwilligers :)
Dit topic gaat echterr niet over dierenambulances of een dienst draaien daarbij ;D  ;D


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #24 Gepost op: 27 juni 2011, 10:10:20
Ook ik heb signalen opgevangen dat de chauffeurs diensten maken in de categorie van niet normaal. Daarnaast zou het vervoer bij gebrek aan chauffeurs ook gedaan worden door kantoorpersoneel...

Baseer jij je uitspraken op feiten of roddels?! Er is "kantoorpersoneel" wat inderdaad dienst doet, maar dat is wel getraind kantoorpersoneel wat over voldoende rijvaardigheid beschikt.

Dat er door het personeel van de transplantatie lange dagen worden gedraait, dat klopt. Maar er zitten daar hééél vééél rustmomenten in.
Ze hebben meer rustmomenten dat een gemiddelde ambulancechauffeur met 8 ritten in een dienst.... ;)

Ook is er helemaal geen sprake van personele problemen.... Kortom voor iemand op het forum van alles erop gooit, en indirect ook nog eens een ongeval daar aan doet afschuiven, check je feiten.....  >:(
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #25 Gepost op: 27 juni 2011, 10:11:43
Dan hoop ik maar niet dat de Inspectie de urenregistratie van de chauffeur gaat bekijken...  :o

Ben toch bang dat WK, danwel NTS, danwel ME altijd de schuld bij de chauffeur zullen leggen als blijkt dat hij dubbele diensten heeft gedraaid... ook al worden deze de laatste tijd flink onder druk gezet extra te werken vanwege uitval/ziekte van andere chauffeurs...

Als je geen vertrouwen in je werkgever hebt.... wat doe je er dan?  ???
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


Gast

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 27 juni 2011, 11:49:29
Als je geen vertrouwen in je werkgever hebt.... wat doe je er dan?  ???

Tussen de twee bovenstaande posting en jouw reactie zitten 2 maanden, wie weet wat er al allemaal gebeurt en verandert is.


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #27 Gepost op: 27 juni 2011, 16:20:36
Baseer jij je uitspraken op feiten of roddels?! Er is "kantoorpersoneel" wat inderdaad dienst doet, maar dat is wel getraind kantoorpersoneel wat over voldoende rijvaardigheid beschikt.

Dat er door het personeel van de transplantatie lange dagen worden gedraait, dat klopt. Maar er zitten daar hééél vééél rustmomenten in.
Ze hebben meer rustmomenten dat een gemiddelde ambulancechauffeur met 8 ritten in een dienst.... ;)

Ook is er helemaal geen sprake van personele problemen.... Kortom voor iemand op het forum van alles erop gooit, en indirect ook nog eens een ongeval daar aan doet afschuiven, check je feiten.....  >:(

Op feiten. Ik ga niet zomaar iets roepen.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #28 Gepost op: 27 juni 2011, 16:27:32
Beiden profs, heren. Regel dat even onderling... ::)  Houden we het hier bij de KLPD en de donortransport(en)  ^-^