reddingboot elburg

Auteur Topic: reddingboot elburg  (gelezen 7162 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #20 Gepost op: 4 november 2004, 22:08:40
Ja,maar,de politie mag toch alles??  ::) ::)
Dat is wat je er zelf van maakt..de vrijstellingen in het andere topic zijn die van het RVV'90, en dat gaat over verkeer op de weg..over  drijfpolitie weet ik eigenlijk niet veel...maar daar zal vast ook een "kapstokartikel" voor zijn in de trant van art 5 WvW94..
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #21 Gepost op: 4 november 2004, 22:12:51
Oh,maar daar doel ik niet direct op hoor!

Het is meer een opmerking die gericht is op de ervaringen die ik met de politie te water heb.
  Ta


Jeff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
Reactie #22 Gepost op: 5 november 2004, 13:51:05
Nou heb ik gehoord dat we binnekort landpolitie op de bootjes krijgen... dan kunne we lachen ::)


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #23 Gepost op: 5 november 2004, 14:38:47
Nou heb ik gehoord dat we binnekort landpolitie op de bootjes krijgen... dan kunne we lachen ::)

Ik had het dus over REGIO politie, dat is dus de landpolitie. Die varen hier al jaren. Het verschil met de landelijke ondersteuning  politiediensten (ofzo) is duidelijk. Die liggen ook niet zonder benzine enzo... ;D

Henk


Jeff

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 308
Reactie #24 Gepost op: 5 november 2004, 19:38:32
de hele watertak van de KLPD zou worden overgenomen door onze grote vrienden van het land...


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #25 Gepost op: 5 november 2004, 22:32:18
de hele watertak van de KLPD zou worden overgenomen door onze grote vrienden van het land...

EN WIJ MAAR LEREN VOOR ONS VAARBEWIJS, hier in aalsmeer varen agenten met de boot die gewoon 80 km loopt en sommige hebben geen vaarbewijs >:(
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #26 Gepost op: 6 november 2004, 11:15:41
Nou heb ik gehoord dat we binnekort landpolitie op de bootjes krijgen... dan kunne we lachen ::)

Die zitten er op Loosdrecht ook alleen maar op.
  Ta


Matthijs

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • samenwerkend kunnen we meer.
    • Ontwerpers en bouwers van maatwerk interieurs
Reactie #27 Gepost op: 6 november 2004, 22:54:56
Buitendat, de politie moet niet alleen een vaarbewijs halen maar ook nog een praktijk ex. afleggen. Anders varen ze achteruit over omgeslagen catamarans heen!!!! ::) ::) :o

Matthijs


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #28 Gepost op: 7 november 2004, 00:08:20
Buitendat, de politie moet niet alleen een vaarbewijs halen maar ook nog een praktijk ex. afleggen. Anders varen ze achteruit over omgeslagen catamarans heen!!!! ::) ::) :o

Matthijs

Ik ben blij dat ik daar niet bij was!!! ::)  :o

Henk


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #29 Gepost op: 7 november 2004, 09:59:57
hier in aalsmeer heeft de politie al een keer of 4 ernstige schade gehad aan de boot of motor, afgelopen seizoen wasw het zelfs zo erg dat ze niet konden varen!!

zlef vind ik op kleinere gebieden zoals de westeinderplas dat het beter is om landpolitie in te zetten op het water omdat zij dan meer weten wat er in hun gemeente afspeelt, hier in Aalsmeer heeft het meerendeel van de bewoners een boot en als het KLPD zou komen zouden ze niet zo doen als de ''eigen'' politie
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !