Theo van Gogh vermoord - Amsterdam 02-11-2004

Auteur Topic: Theo van Gogh vermoord - Amsterdam 02-11-2004  (gelezen 21671 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #20 Gepost op: 2 november 2004, 19:57:40
In NL heb je inderdaad geen vrijheid van meningsuiting meer omdat meer dan de helft van NL GEEN Nederlander meer is!!!!!!!!!!!!!!(Hier bedoel ik niet mee dat ik de "andere" mensen niet mag overigens!!!!)


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128


Martijn de Vries

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #22 Gepost op: 2 november 2004, 20:06:23
heel erg.
dat dit in nederland gebeurt iedereen met een eigen mening word strakjes zeken om het leven gebracht :-X
en het is ook ongelofelijk druk daar in amsterdam.
en ook apart dat er geen stille tocht word gehouden maar er juist herrie word gemaakt.


pluisje

  • Gast
Reactie #23 Gepost op: 2 november 2004, 20:08:32
:'( :'( :'( :'( :'( dit kan en mag niet gebeuren.
lwat je hier tegen zou kunnen doen ???maar er moet wel iets tegen gedaan worden.

voor een ieder die hier bij betrokken is heel veel sterkte.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #24 Gepost op: 2 november 2004, 20:15:47



hij vond 1 mes niet genoeg zeker >:(

Rijnmond.nl


Christian

  • Eerste hulpverlener | instructeur BLS/AED | verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,440
Reactie #25 Gepost op: 2 november 2004, 22:39:06
Nee, hij leefde op het randje van wat je mag schrijven en zeggen/verfilmen...niet op het randje van vermoord worden...als jij al "normaal" vindt dat iemand om zijn mening vermoordt wordt, weet ik hoe de maatschappij ervoor staat....

Nee nee, je begrijpt me niet. Door bepaalde uitlatingen te doen heb je 'gewoon' meer kans om vermoord te worden. Ik zeg niet dat ik het normaal vind, maar ik sta er niet van te kijken dat het gebeurd is.

Christian


Smitfire

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 3 november 2004, 04:01:19
>:( >:( :( :'(

Welterusten Regering; weer achter de feiten aanhobbelen.
Wanneer komen er eens KRACHTIGE maatregelen tegen dit soort gestoorden  ???


Geertje

  • Gast
Reactie #27 Gepost op: 3 november 2004, 12:22:29
Ook ik vind het heel erg dat dit kan gebeuren, er wordt niet meer met woorden maar met kogels gesproken. Wel kan ik begrijpen dat mensen zich enorm gekwetst voelen door zijn uitspraken, maar dat is zeker geen reden om je woede zo te uiten!!


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #28 Gepost op: 3 november 2004, 13:08:53
Nu is het weer even een "hot item", maar over een aantal maanden wordt dat ook weer minder. Dat betekend dat mensen het er minder over gaan hebben, de regering dus ook geen maatregelen gaat nemen en dat het gewoon wachten is op de volgende moord en dan begint alles opnieuw. Zo is het na Pim Fortuyn ook gegaan en zo zal het nu weer gaan. Tja, hoe bedoel je ik help een land naar de kl*te. Want ohohoh wat vindt de regering dit toch erg, maar wel stiekem in hun handjes wrijven want er is weer iemand met een grote mond die vaak de waarheid sprak over de regering uit de weg geruimd.


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #29 Gepost op: 3 november 2004, 13:11:37
Nu is het weer even een "hot item", maar over een aantal maanden wordt dat ook weer minder. Dat betekend dat mensen het er minder over gaan hebben, de regering dus ook geen maatregelen gaat nemen en dat het gewoon wachten is op de volgende moord en dan begint alles opnieuw. Zo is het na Pim Fortuyn ook gegaan en zo zal het nu weer gaan. Tja, hoe bedoel je ik help een land naar de kl*te. Want ohohoh wat vindt de regering dit toch erg, maar wel stiekem in hun handjes wrijven want er is weer iemand met een grote mond die vaak de waarheid sprak over de regering uit de weg geruimd.

Ik vind dat je een behoorlijk zwartgallige mening hebt. Maar da's mijn mening. :-X