Politie, KMar, Douane en Handhaving's vaartuigen

Auteur Topic: Politie, KMar, Douane en Handhaving's vaartuigen  (gelezen 371734 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #40 Gepost op: 12 februari 2006, 16:27:56
Heeft die oude P2 schermen vor de ramen zitten of zie ik dat verkeerd?

Zijn weer leuke plaatjes Rick!

Klopt hij vaart hier in de ME uitvoering als je goed kijkt zie jeook dat de kooi rond het waterkanon geplaatst is.


Just'in

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 278
  • HBT / brandweerduiker
    • Brandweer Zaanstad Kring 7
Reactie #41 Gepost op: 12 februari 2006, 16:29:20
Mooie foto N9213Q, tevens een vraagje die bemanning van die boten (niet de ME'ers) behoren die tot de KLPD of is dat de water-sectie van het Rotterdamse AT? Zien er namelijk erg "zwart" uit met hun PROTEC helmen en zwarte overalls.
"There is no higher honor than human service. To work for the common good is the greatest deed."


N9213Q

  • Gast
Reactie #42 Gepost op: 12 februari 2006, 16:33:21
Geen idee, mogelijk dat Rick dat weet. Ik vermoed eigenlijk dat het een "speciaal team" is want 't is ook geen Rotterdamse boot. Maar we wachter Rick ff af..... :)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #43 Gepost op: 12 februari 2006, 17:22:26
voor de liefhebbers nu nieuwer materieel
http://img139.imageshack.us/img139/6166/p918ov.jpg

Heb je ook een mooie foto van de nieuwe P9? (die om de een of andere reden oranje is ??? (dat zijn de P13 en de P14 deels ook trouwens))
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #44 Gepost op: 12 februari 2006, 18:00:34
Ik heb een vermoeden dat dit een boot van de navy is...(commando) Kijk maar naar het schildje aan de zijkant van de boot.. Dit is een standaard schildje van de marine wat alle boten van hun voeren...Het kan ook van de KLPD zijn maar ik ga uit van het eerste


N9213Q

  • Gast
Reactie #45 Gepost op: 12 februari 2006, 18:20:41
Ik heb een vermoeden dat dit een boot van de navy is...(commando) Kijk maar naar het schildje aan de zijkant van de boot.. Dit is een standaard schildje van de marine wat alle boten van hun voeren...Het kan ook van de KLPD zijn maar ik ga uit van het eerste
Nee, de boot is van een speciale eenheid van 't KLPD, dat weet ik. Maar of dit ook daadwerkelijk de bemanning is die erop hoort, weet ik niet. Ik kan mij voorstellen dat men voor deze demo de Rotterdamse dienders erop heeft gezet en de boot in bruikleen heeft. ???


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #46 Gepost op: 12 februari 2006, 18:43:18
Zo kunnen maar van het ROG zijn ze niet ik ken deze dames en heren allemaal.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #47 Gepost op: 12 februari 2006, 19:06:50
Ok, dan gaat de boot in ieder geval naar een ander fotoboek ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #48 Gepost op: 12 februari 2006, 20:18:28
Ik heb een vermoeden dat dit een boot van de navy is...(commando) Kijk maar naar het schildje aan de zijkant van de boot.. Dit is een standaard schildje van de marine wat alle boten van hun voeren...Het kan ook van de KLPD zijn maar ik ga uit van het eerste

wat schrijf je nu voor een naar woord neer voor een onderdeel van de marine. elke oud-marineman krijg bijna een hartverlaming als hij dit lees of de slappe lach als hij aan dat onderdeel van de landmacht denk. maar ik neem aan dat je een onderdeel van het korps mariniers bedoeld. de enige echte eenheid of niet soms.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


FirePol

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,371
Reactie #49 Gepost op: 12 februari 2006, 22:04:23
wat schrijf je nu voor een naar woord neer voor een onderdeel van de marine. elke oud-marineman krijg bijna een hartverlaming als hij dit lees of de slappe lach als hij aan dat onderdeel van de landmacht denk. maar ik neem aan dat je een onderdeel van het korps mariniers bedoeld. de enige echte eenheid of niet soms.

MMMM  ;D ;D ja ja wrijf het er maar in... Maar je hebt gelijk een echt Rotterdams Onderdeel van de Navy (van Gent Kazerne)