Politie, KMar, Douane en Handhaving's vaartuigen

Auteur Topic: Politie, KMar, Douane en Handhaving's vaartuigen  (gelezen 373612 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

N9213Q

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 17 februari 2006, 18:05:04
De P16 is al een aantal jaar niet meer ingebruik bij de politie rotterdam. Deze boot was meer kapot dan hij voer.

Heeft ook nog een tijdje in Willemstad gelegen. :)


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #61 Gepost op: 17 februari 2006, 19:49:58
een vraagje aan alle. ik zie hier voornamelijk veel politieboten voorbij komen. en geen vaartuigen van de Marechaussee. terwijl deze ook over een aantal vaartuigen beschikt. is het geen idee om deze ook hierbij op te nemen. zij voeren toch ook politietaken uit.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


N9213Q

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 17 februari 2006, 20:32:49
Op verzoek:  ;)







Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #63 Gepost op: 18 februari 2006, 01:37:22
RV-168 (Naam weet ik even niet) (Den Helder)


RV-1-168


RV-1-169 (excuus voor de 'troep' er omheen)


RV-176 (Drechtsteden) Bij mij vaart ie de andere kant op ;)


RV-177 (Klovenier)


En nog een speedboot uit Den Helder. Lijkt mij iets van een boot voorbijzondere opdrachten, omdat deze geen roepnummer heeft en vrij bijzonder is (bijv. 2 motoren). De boot lag vrij lastig, ik moest de foto onder een stijger door nemen :-\
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #64 Gepost op: 18 februari 2006, 18:05:17
Heel mooi heren. ik ben benieuwd wat er nog meer boven water zal komen. want dit zijn ze nog niet allemaal. ik zie nu hoofdzakelijk de vaartuigen uit Amsterdam en uit Dordrecht. er zijn er ook gestationeerd in Vlissingen en in Delfzijl en niet te vergeten in Den Helder. trouwens waar zijn de vaartuigen van post Lobith gebleven. iemand een idee.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


GN-5159

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 355
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #65 Gepost op: 18 februari 2006, 18:20:41
Volgens mij is dat in Delfzijl de P44? Niet geheel toevallig in mijn werkgebied. ;D
Ik zal er aan denken om een "fotootje te trekken" (zoals onze zuiderburen zeggen) als ik in die buurt ben.
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A


N9213Q

  • Gast
Reactie #66 Gepost op: 18 februari 2006, 19:02:23
Volgens mij is dat in Delfzijl de P44? Niet geheel toevallig in mijn werkgebied. ;D
Ik zal er aan denken om een "fotootje te trekken" (zoals onze zuiderburen zeggen) als ik in die buurt ben.
Bijna goed. Bij de KMAR heet dat "RV..." Staat als ik het goed heb voor "Rijks volgboot"  ???


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #67 Gepost op: 18 februari 2006, 19:24:44
Heel mooi heren. ik ben benieuwd wat er nog meer boven water zal komen. want dit zijn ze nog niet allemaal. ik zie nu hoofdzakelijk de vaartuigen uit Amsterdam en uit Dordrecht. er zijn er ook gestationeerd in Vlissingen en in Delfzijl en niet te vergeten in Den Helder. trouwens waar zijn de vaartuigen van post Lobith gebleven. iemand een idee.
Die van Den Helder is de eerste die ik plaats (RV-168), staat er zelfs achter ;)
Een tijdje terug heeft een KMar boot op domeinen.minfin gestaan, misschien dat dat die van Lobith was.

Op HVZeeland staat die van Vlissingen (RV-169)
http://www.hvzeeland.nl/hulpdiensten/marechaussee/marechaussee.php
(er stond een KMar fotoboek met een grote foto, maar die is volgens mij weg)

Hier nog een nieuwe:
http://www.marechaussee.nl/over_de_kmar/actueel/nieuws/2004/december/inddd.html
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


N9213Q

  • Gast
Reactie #68 Gepost op: 18 februari 2006, 19:27:44
Bijna goed. Bij de KMAR heet dat "RV..." Staat als ik het goed heb voor "Rijks volgboot"  ???
"Rijks Vaartuig" dus. Met dank aan de link van mijn bovenbuurman!  ;)


limboke

  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 629
  • Voertuigen fotografie.
    • 112 Maastricht
Reactie #69 Gepost op: 18 februari 2006, 22:01:38
weet iemand meschien waar de RV 165 gestationeerd is of is geweest.

[verwijderd door de beheerder ivm opschoning attachments]