Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 991340 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1570 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:07:48
Waar maken jullie je druk om? Het is gewoon een ingenomen kurzzeitkennzeichen. Ik gok dat ze deze nog hadden liggen op het bureau in plaats van een Nederlands kenteken. Ik heb er ook nog een stuk of acht liggen...

Naar de locatie rijden, ander kentekenplaatje erop maken. Wees los maken en weer naar de standplaats rijden. Ik zie het probleem niet?


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #1571 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:10:28
Waar maken jullie je druk om? Het is gewoon een ingenomen kurzzeitkennzeichen. Ik gok dat ze deze nog hadden liggen op het bureau in plaats van een Nederlands kenteken. Ik heb er ook nog een stuk of acht liggen...

Naar de locatie rijden, ander kentekenplaatje erop maken. Wees los maken en weer naar de standplaats rijden. Ik zie het probleem niet?
Nou ja probleem is het niet, maar wel opvallend dat een verkeersteam met een in nederland niet geldig kenteken geparkeerd staat  998765
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1572 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:11:53
En op deze manier hebben ze direct een verhaal voor de mensen die naar de auto komen kijken en verbaasd zijn. ;)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1573 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:12:58
Waar maken jullie je druk om? Het is gewoon een ingenomen kurzzeitkennzeichen. Ik gok dat ze deze nog hadden liggen op het bureau in plaats van een Nederlands kenteken. Ik heb er ook nog een stuk of acht liggen...

Naar de locatie rijden, ander kentekenplaatje erop maken. Wees los maken en weer naar de standplaats rijden. Ik zie het probleem niet?
Alleen staat de datum waarom de plaat (in Duitsland) geldig is in het gele vlak...
En ik kom uit op
2?
10
12

Oftewel een recente dag in oktober ::)


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1574 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:17:16
Alleen staat de datum waarom de plaat (in Duitsland) geldig is in het gele vlak...
En ik kom uit op
2?
10
12

Oftewel een recente dag in oktober ::)
Gok dat, gezien de omgeving, de foto dit weekend gemaakt is bij de heropening van bureau Soest, kenteken dan dus inderdaad recent zijn. :)


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #1575 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:19:50
Gok dat, gezien de omgeving, de foto dit weekend gemaakt is bij de heropening van bureau Soest, kenteken dan dus inderdaad recent zijn. :)
Wat het verhaal van een 'oude plaat' helaas ontkracht en dus betekent wat al werd gezegd:
Nou ja probleem is het niet, maar wel opvallend dat een verkeersteam met een in nederland niet geldig kenteken geparkeerd staat  998765


PietjePuk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,672
Reactie #1576 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:22:07
Wat het verhaal van een 'oude plaat' helaas ontkracht en dus betekent wat al werd gezegd:
En dat ben ik ook ergens wel met je eens inderdaad. :)


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #1577 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:22:16
Gok dat, gezien de omgeving, de foto dit weekend gemaakt is bij de heropening van bureau Soest, kenteken dan dus inderdaad recent zijn. :)

Klopt


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1578 Gepost op: 29 oktober 2012, 19:31:45
Nou ja probleem is het niet, maar wel opvallend dat een verkeersteam met een in nederland niet geldig kenteken geparkeerd staat  998765
Tja, anders staan ze met een andere niet geldige kentekenplaat of zonder kentekenplaat geparkeerd.  :P


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #1579 Gepost op: 16 november 2012, 19:32:42




Dienst: Politie Noord- en Oost-Gelderland
Afdeling: Verkeershandhavingsteam
Soort voertuig: Onopvallend ANPR voertuig
Merk en type: Volvo V50
Bijzonderheden: ANPR camera bij de binnenspiegel en een losse achterop het dak. Ex-flitswagen Gelderland-Midden, infrarood flitser onder het kenteken is verwijderd.