Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 988322 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2190 Gepost op: 23 april 2016, 20:17:17
Ja die van ons zijn voorzien van een tintspray, maar nadeel is dat de flitsers ook een stuk minder zichtbaar zijn overdag. En juist die zichtbaarheid daar gaat het om!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #2191 Gepost op: 22 mei 2016, 12:23:33


Dienst: Koninklijke Marechaussee
Afdeling: Hoog Risico Beveiliging
Soort voertuig: Gepantserd voertuig
Merk & Type: Mercedes Benz G-Klasse
Kenteken: **-***-*
Bijzonderheden:


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #2192 Gepost op: 22 mei 2016, 19:23:17
Dit zijn die 500's V8 op benzine geloof ik...


pb_vkr_zh

  • Landelijk bevoegd Verkeersregelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 63
  • Bij het op straat werken heb ik het naar mijn zin.
Reactie #2193 Gepost op: 23 mei 2016, 03:46:55
Met het werken kom ik met regelmaat onopvallende Politie en KMar voertuigen tegen.  O0
Beroep: Landelijk bevoegd Verkeersregelaar  Vervoer: Dacia Logan + Vouwfiets / Motor Werkgebied: Noord-Holland / Zuid-Holland / Utrecht Woongebied: On


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #2194 Gepost op: 24 mei 2016, 10:08:45


Dienst: Koninklijke Marechaussee
Afdeling: Grensoverschrijdend Politie Team
Soort voertuig: Gepantserd voertuig
Merk & Type: BMW 330d High Excecutive
Kenteken: **-***-*
Bijzonderheden: Stond op 112 On Wheels, liep een Kmar agent bij in burger met een hesje waar Koninklijke Marechaussee Arrestatieteam op stond. Gewichten zoals je ze ziet bij RDW kloppen niet, was een gepantserd voertuig.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #2195 Gepost op: 24 mei 2016, 10:43:23
Citaat van: Grumpy91 link=msg=1425607 date=1464077325
... liep een Kmar agent bij in burger met een hesje waar Koninklijke Marechaussee Arrestatieteam op stond. Gewichten zoals je ze ziet bij RDW kloppen niet, was een gepantserd voertuig.
Wat ik me afvraag: Is dit dan ook echt iemand van een arrestatieteam? Of iemand die er wellicht zijdelings wat mee te maken heeft maar verder doet 'alsof'? Aangezien men normaal gesproken zo veel mogelijk doet om deze leden onherkenbaar te laten.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #2196 Gepost op: 24 mei 2016, 10:49:28
Voertuig was niet gepantserd. Ook de ruiten zijn niet kogelwerend. En heeft geen functie bij het AT


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #2197 Gepost op: 24 mei 2016, 11:29:31
Volgens diegene die ik gesproken heb (en er dus mee reed, en bij rondliep) Was dit een AT'er vanuit de Kmar. Deze deed niet alsof. Dit is wat de agent van de Kmar zelf aangaf die erbij rondliep.
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #2198 Gepost op: 24 mei 2016, 14:21:25
Voertuig was niet gepantserd. Ook de ruiten zijn niet kogelwerend. En heeft geen functie bij het AT
Klopt. Dit ding is niet gepantserd.


LSPD

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 701
Reactie #2199 Gepost op: 24 mei 2016, 17:12:53
Citaat van: FP924 link=msg=1425612 date=1464079403
Wat ik me afvraag: Is dit dan ook echt iemand van een arrestatieteam? Of iemand die er wellicht zijdelings wat mee te maken heeft maar verder doet 'alsof'? Aangezien men normaal gesproken zo veel mogelijk doet om deze leden onherkenbaar te laten.
Misschien is die persoon wel gelinkt aan het arrestatieteam, maar niet onderdeel van het team wat ook echt de invallen doet. In het programma "Onder De Radar" worden er ook interviews gedaan met een leidinggevende die gewoon herkenbaar in beeld is.

Maar die teams hebben ook vast wagenparkbeheerders, instructeurs, administratief medewerkers, enz.

Edit: En veteranen! :)