Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 984238 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #2260 Gepost op: 6 juli 2016, 22:59:07
Citaat van: EvEs link=msg=1434827 date=1467793661
Vandaar dat er niet zo heel veel tijd is gestoken in het onopvallend wegwerken van de flitsers.
Citaat van: Dion link=msg=1434989 date=1467826149
Mooi wagentje. Ik had alleen de flitsers onder de kentekenplaat liever in de buitenspiegels gezien. Wat voor daklamp zit er in?
Of de onderste laag flitsers naar buiten verplaatsen, om (netals bij gebruik in de buitenspiegels) de breedte aan te geven, en wat blauw 'langs' voertuigen hebt. Nu heb je alles 'achter' voertuigen die je wilt inhalen, als je niet ver genoeg links of rechts kan 'vegen'.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2261 Gepost op: 7 juli 2016, 20:09:49
Citaat van: Dion link=msg=1434989 date=1467826149
Mooi wagentje. Ik had alleen de flitsers onder de kentekenplaat liever in de buitenspiegels gezien. Wat voor daklamp zit er in?

Hänsch movia sl

We zijn qua wagenpark de schade aan het inhalen  ;)
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2262 Gepost op: 7 juli 2016, 20:11:33
Inhalen of overtreffen?  ^-^ ;)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2263 Gepost op: 7 juli 2016, 23:46:20
Als ik lees wat ze in andere eenheden hebben lopen wij denk ik wel voorop, komt vooral omdat we een wagenparkbeheerder hebben die gewoon ontzettend goed meedenkt en vooral het belang van de mensen die ermee moeten werken voorop zet.  O0

Stiekem is het ook een beetje schade inhalen, tot 1,5 jaar geleden moesten we het met polo bluemotion auto's doen zonder OGS.
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


Denniyo

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 21
Reactie #2264 Gepost op: 27 juli 2016, 01:02:25
Prachtig voertuig die Mondeo! Wat voor motor ligt er in?


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #2265 Gepost op: 28 juli 2016, 11:45:40
Citaat van: silque link=msg=1435285 date=1467927980
Als ik lees wat ze in andere eenheden hebben lopen wij denk ik wel voorop, komt vooral omdat we een wagenparkbeheerder hebben die gewoon ontzettend goed meedenkt en vooral het belang van de mensen die ermee moeten werken voorop zet.  O0

Stiekem is het ook een beetje schade inhalen, tot 1,5 jaar geleden moesten we het met polo bluemotion auto's doen zonder OGS.

Dan mogen ze hier (Midden Nederland) ook wel eens hun best doen. We rijden nogsteeds met die bluemotions zonder OGS, sterker nog....er rijden nog talloze aftandse Corsa's en Fiesta's zonder OGS rond van 8+ jaar oud.


Grumpy91

  • Rode Kruis hulpverlener, werkzaam in zorgsector
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,145
  • If you can Dream it, you can do it!
Reactie #2266 Gepost op: 12 oktober 2016, 18:37:16


Dienst: Nationale Politie
Eenheid: Limburg - Noord
Soort voertuig: Onopvallend voertuig
Merk & Type: KIA Cee'd
Kenteken: **-***-*
Bijzonderheden: Geen OGS, piketvoertuig van de vreemdelingenpolitie
Hulpverlener, vrijwilliger, beheerder Social Media bij Rode Kruis locatie Roermond.    Al mijn bijdragen zijn volledig op eigen titel


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #2267 Gepost op: 1 november 2016, 21:10:59




Dienst: Nationale Politie
Eenheid: Amsterdam
District: ?
Merk en type: Mazda 3 1.6
Bouwjaar: 2007
Soort voertuig: Geen idee? Denk een poolauto
Bijzonderheden: Al een oudje, voorzien van 'nieuw model' stopbord, en halogeen pit.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Proost

  • Politiekundige
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 311
Reactie #2268 Gepost op: 1 november 2016, 22:16:33
Kom dit topic nu pas tegen. Kon de reden van dit topic niet echt vinden maar vroeg me even af waarom dit handig is om dat publiekelijk op internet te plaatsen..? Zoals in het nieuws te zien is betalen criminelen zelfs geld voor dit soort info (type auto, locatie waar die rijdt en wat die doet). Het kenteken ontbreekt alleen maar enfin.


OGS

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 42
Reactie #2269 Gepost op: 1 november 2016, 23:23:09
Citaat van: Proost link=msg=1455294 date=1478034993
Kom dit topic nu pas tegen. Kon de reden van dit topic niet echt vinden maar vroeg me even af waarom dit handig is om dat publiekelijk op internet te plaatsen..? Zoals in het nieuws te zien is betalen criminelen zelfs geld voor dit soort info (type auto, locatie waar die rijdt en wat die doet). Het kenteken ontbreekt alleen maar enfin.

Waarom maak jij hier een punt van? Heb je gezien hoe oud dit topic is?

Suggestieve opmerking verwijderd. Iemand stelt gewoon een vraag en daar is het forum voor. Het gaat dan niet aan om vervolgens met verwijten c.q. beschuldigingen te komen.

Mod Arie