Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 982907 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #2300 Gepost op: 15 april 2018, 14:30:41
In de oude situatie wel ja, daar hebben we veel geluk mee gehad. Nu het wagenparkbeheer landelijk is, gaan we allemaal 'ongeveer' dezelfde auto's krijgen.

Tja, in Zeeland zal men er op achteruit gaan. Man man, wat een wagens voor het basisteam. Hier is het om te huilen. Er staat nog 1 golf met een sirene en enkel blauw pitje. Maar bij de rest wordt niets ingebouwd onder de noemer/dooddoener “Lokale regeling”

Kennelijk wil de eenheidsleiding het niet hebben aldus onze eigen werkplaats.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2301 Gepost op: 16 april 2018, 09:24:56
Ja uuh, jij ging na jaren strijden naar Rotterdam toe  0098

Waar rijden jullie nu zoal mee?

En zijn ze nog makkelijk te vervangen voor hetzelfde?

Is er overigens al een aanbesteding gestart voor de onopvallende auto’s?
Of moet er gekozen worden uit de nieuwe lijst van PON poolauto’s?

Vanalles: Seat Leon ST X-perience, BMW, VW Passat, Golf en Lexus. Allemaal met dikke motorinhoud en volledig opgebouwd en noodhulp uitgerust. Was in het begin veel gedoe over, men vond dat je een aparte rijopleiding nodig had en was bang dat ze in de poeier gereden zouden worden. Rijopleiding is niet nodig en ze zijn na jaren nog steeds allemaal heel.

Vervangen gaat niet, we hebben er laatst 1 gehad die motorisch helemaal kapot was. Wilden we een nieuwe voor, maar vanwege de aanbesteding kon dat niet. Moesten wachten tot de aanbesteding was afgerond, dus is alsnog de motor vervangen  :o
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #2302 Gepost op: 17 april 2018, 10:12:08
Ja uuh, jij ging na jaren strijden naar Rotterdam toe  0098

Vanalles: Seat Leon ST X-perience, BMW, VW Passat, Golf en Lexus. Allemaal met dikke motorinhoud en volledig opgebouwd en noodhulp uitgerust. Was in het begin veel gedoe over, men vond dat je een aparte rijopleiding nodig had en was bang dat ze in de poeier gereden zouden worden. Rijopleiding is niet nodig en ze zijn na jaren nog steeds allemaal heel.

Vervangen gaat niet, we hebben er laatst 1 gehad die motorisch helemaal kapot was. Wilden we een nieuwe voor, maar vanwege de aanbesteding kon dat niet. Moesten wachten tot de aanbesteding was afgerond, dus is alsnog de motor vervangen  :o

Gelukkig snapt men het soms nog wel... wees er maar zuinig op.
Ik denk serieus dat bij een nieuwe aanbesteding jullie de vervanging zo lang mogelijk willen uitstellen.

Heeft iemand ook meer info over de (Lopende?) aanbesteding voor onopvallende voertuigen?
Ik kan er niets over vinden en ben vooral nieuwsgierig naar het programma van eisen.


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Reactie #2303 Gepost op: 26 mei 2018, 00:43:03
Ik zag net op wegmisbruikers een onopvallende mercedes A/CLA klasse gezien. Heeft dit iets te maken met de aanbesteding?


Drenthe_Roden

  • Geďnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #2304 Gepost op: 26 mei 2018, 01:03:58
Uit betrouwbare bron vernomen dat men hier ter vervanging van een Corsa, een nieuwe Renault megane krijgen, weliswaar op benzine. Geen verkeerde auto, en ook niet bepaald het type “doorsnee-politieauto” .
Eerst zien, dan geloven.


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #2305 Gepost op: 26 mei 2018, 08:37:07
Ik zag net op wegmisbruikers een onopvallende mercedes A/CLA klasse gezien. Heeft dit iets te maken met de aanbesteding?

Rotterdam heeft een eigen c 250 kan het die geweest zijn?


braboz

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 284
Reactie #2306 Gepost op: 26 mei 2018, 22:09:38
Rotterdam heeft een eigen c 250 kan het die geweest zijn?
Dat zou m best wel kunnen zijn, nu ik er aan denk ook best logisch dat het deze zou kunnen zijn


guest16442

  • Gast
Reactie #2307 Gepost op: 11 augustus 2018, 18:35:16
Een onopvallende Citroën Spacetourer met een interessant systeem voor de blauwe lamp op dak.


DMC

  • HV Geďnteresseerd
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 141
Reactie #2308 Gepost op: 11 augustus 2018, 20:29:18
Een onopvallende Citroën Spacetourer met een interessant systeem voor de blauwe lamp op dak.

Lijkt me DJI/BOT. Zij hebben ook transporters met wegklappende pitjes op het dak. Het systeem is in ieder geval naar hun model.
Mvg, DMC


Drenthe_Roden

  • Geďnteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #2309 Gepost op: 18 december 2018, 15:14:51


Zeer bijzondere singalering, snap persoonlijk de positie van de raamflitser niet zo goed. Maakt die pit op het dak toch een beetje overbodig volgens mij. Of vice versa.
Eerst zien, dan geloven.