Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 982975 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2310 Gepost op: 18 december 2018, 16:37:41
Ik snap hem wel. Die zit juist recht in de gemiddelde binnenspiegel te knipperen waardoor hij meer opvalt dan dat pitje dat op het dak staat. Was destijds ook in de oude verkeerspolitie voertuigen aanwezig...

"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #2311 Gepost op: 18 december 2018, 16:48:24
Zeer bijzondere singalering, snap persoonlijk de positie van de raamflitser niet zo goed. Maakt die pit op het dak toch een beetje overbodig volgens mij. Of vice versa.
Die lamp is een eis en primair, al het andere is secundair en geen eis.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #2312 Gepost op: 18 december 2018, 17:28:35
Ik mis alleen aan de achterzijde nog wat blauw, verder ziet het er keurig uit!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


flowcop

  • Gen. GGP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 167
Reactie #2313 Gepost op: 9 januari 2019, 18:27:40
Vandaag gehoord/gelezen dat ze met een onopvallend dienstvoertuig in de vorm van een Tesla rondrijden. Ik had iets op intranet gelezen over een Tesla maar niet dat deze ingezet ging worden in de dienst? Iemand meer info dan wel foto's van de signalering en uitrusting in/op het voertuig?
Eenheid Zeeland-West Brabant - District Hart van Brabant


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #2314 Gepost op: 9 januari 2019, 18:30:48
Vandaag gezien dat ze met een onopvallend dienstvoertuig in de vorm van een Tesla rondrijden. Ik had iets op intranet gelezen over een Tesla maar niet dat deze ingezet ging worden in de dienst? Iemand meer info dan wel foto's van de signalering en uitrusting in/op het voertuig?

Was dit een Facebook bericht of wat anders want heb ook iets gezien maar twijfel nogal aan of dit klopt


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2315 Gepost op: 9 januari 2019, 20:37:58
Vandaag gehoord/gelezen dat ze met een onopvallend dienstvoertuig in de vorm van een Tesla rondrijden. Ik had iets op intranet gelezen over een Tesla maar niet dat deze ingezet ging worden in de dienst? Iemand meer info dan wel foto's van de signalering en uitrusting in/op het voertuig?

Er rijdt bij de Landelijke Eenheid, Infra, afdeling Zuidwest inderdaad een Tesla rond. Als je mij even een PB doet met je werk e-mailadres heb ik wel meer informatie voor je!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Wouwie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 766
Reactie #2316 Gepost op: 31 maart 2019, 20:29:06
Vandaag gehoord/gelezen dat ze met een onopvallend dienstvoertuig in de vorm van een Tesla rondrijden. Ik had iets op intranet gelezen over een Tesla maar niet dat deze ingezet ging worden in de dienst? Iemand meer info dan wel foto's van de signalering en uitrusting in/op het voertuig?

En er is beeld  :)







Dienst: Nationale Politie
Eenheid: Landelijke Eenheid Infra Zuidwest
Soort voertuig: Onopvallend voertuig
Merk & Type: Tesla Model S
Kenteken: **-***-*
Bijzonderheden: Vanwege het panoramadak geen mogelijkheid tot een losse pit, daarom rondom extra voorzien van blauw; 4x led voor, 4x led achter en 2x led zijkant. Verder volgens mij compleet noodhulp uitgerust. (DiNozzo verbeter me gerust als ik het fout heb  ;) )


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2317 Gepost op: 31 maart 2019, 21:10:10
Ik heb al een paar keer een afspraak gemaakt met de collega's om eens een meet te doen maar het komt er elke keer niet van. Ik heb hem dus zelf nog niet in het echt mogen bewonderen.
Volgens mij is het net zoals de SIV's minimaal uitgerust, dus alleen AED, kogelwerende vesten, een paar verkeerskegels en nog wat kleine prullaria.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #2318 Gepost op: 31 maart 2019, 22:02:47
Ik heb al een paar keer een afspraak gemaakt met de collega's om eens een meet te doen maar het komt er elke keer niet van. Ik heb hem dus zelf nog niet in het echt mogen bewonderen.
Volgens mij is het net zoals de SIV's minimaal uitgerust, dus alleen AED, kogelwerende vesten, een paar verkeerskegels en nog wat kleine prullaria.
wel gewoon Citygis en Orion en zo?
Is het een soort test-/ poolvoertuig of wordt hij echt voor (Verkeers)surveillance gebruikt?
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #2319 Gepost op: 31 maart 2019, 22:48:49
De eerste vraag moet ik je schuldig blijven. Zodra ik hem eindelijk eens in het echt mag bewonderen hoor je het van mij :).
Hij wordt echt operationeel ingezet voor surveillance op en rondom de grensstreek voor de criminaliteitsbestrijding.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein