Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 984374 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

N9213Q

  • Gast
Reactie #30 Gepost op: 29 april 2006, 14:48:05
Leuk vliegtuigje(vooral die registratie PH-KBX(koninging Beatrix) ;D
De vorige was ook de PBX.  :)

Edit:

en hier nog een linkje van 't verhaal.

http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=4521


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #31 Gepost op: 29 april 2006, 15:10:36
(Die limo van Bea kan echt niet meer trouwens, eruit dat ding >:( :) Dit ziet er veel beter uit:
)

inderdaad heeft de koningin de beschikking over een nieuwe limousine. het is een verlengde Volvo S80 net iets korter dan het fotootje wat Maarten hier geplaatst heeft. ook heeft men de beschikking over een nieuwe autobus, de oude was al zo 15 jaar ingebruikt. de hoge hoed zal vermoedelijk volgend jaar wel vervangen worden.
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


louis van t

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,373
Reactie #32 Gepost op: 29 april 2006, 15:15:44
De vorige was ook de PBX.  :)

Edit:

en hier nog een linkje van 't verhaal.

http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=4521

de vorige was de PBX en niet zo als je meld ook. de registratie stond toen voor Prins Bernhard nr.10
het was het tiende vliegtuig welk door Prins Bernhard ingebruik werd genomen. hij had net na de tweede wereldoorlog een aardig aantal vliegtuigjes in bezit. één hiervan was de PBA een Douglas DC-3 Dakota. welk het eerste regeringsvliegtuig werd.
het werd opgevolgd door een Fokker F27 Friendship de PBF (Prins Bernhard Friendship) welk is vervangen werd door de PBX een Fokker F28 Fellowship. 
Nederlands Historisch Hulpverlenings Archief


N9213Q

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 29 april 2006, 19:42:03
de vorige was de PBX en niet zo als je meld ook. de registratie stond toen voor Prins Bernhard nr.10
het was het tiende vliegtuig welk door Prins Bernhard ingebruik werd genomen. hij had net na de tweede wereldoorlog een aardig aantal vliegtuigjes in bezit. één hiervan was de PBA een Douglas DC-3 Dakota. welk het eerste regeringsvliegtuig werd.
het werd opgevolgd door een Fokker F27 Friendship de PBF (Prins Bernhard Friendship) welk in vervangen werd door de PBX een Fokker F28 Fellowship. 

Zo kun je het lezen. Ik zelf bedoelde het eigenlijk anders dan de manier die jij nu aangeeft. Duidelijker was geweest als er "dan ook" had gestaan. Mijn excuses... :)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #34 Gepost op: 12 mei 2006, 18:04:22
Ik ben opzoek naar meer informatie omtrent een antreciet grijze Volkswagen LT, op het voertuig zaten twee ronden blauwe led lampen (eentje voor, en eentje achter), twee led flitsers in de grill, en twee op de spiegels!
Ik ben zeer benieuwd waar dit voertuig van was, waar het voor gebruikt word en eventueel een foto ervan!

Ik heb dit voertuig vanmiddag om half vijf op de Keizer Karelweg in Amstelveen zien rijden, en ze reden met toeters en bellen aan!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Karim

  • Gast
Reactie #35 Gepost op: 12 mei 2006, 18:25:20
Die limo van Bea kan echt niet meer trouwens, eruit dat ding

Afgelopen zomer zat Bea bij ons in't hotel op Curacao en daar liet ze zich in deze Lincoln rondrijden :







Mooie politie harley's d'r voor.


@ jerommeke :  :P  ;)


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #36 Gepost op: 17 juni 2006, 19:16:35
Volvo S60 Blik op de weg :)







OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #37 Gepost op: 27 juni 2006, 12:49:52
Ik ben opzoek naar meer informatie omtrent een antreciet grijze Volkswagen LT, op het voertuig zaten twee ronden blauwe led lampen (eentje voor, en eentje achter), twee led flitsers in de grill, en twee op de spiegels!
Ik ben zeer benieuwd waar dit voertuig van was, waar het voor gebruikt word en eventueel een foto ervan!

Ik heb dit voertuig vanmiddag om half vijf op de Keizer Karelweg in Amstelveen zien rijden, en ze reden met toeters en bellen aan!


Deze bedoelde ik dus, er zitten twee ronde led lampen op het dak, twee in de grill, en twee achter de raamband van het voorruit.



En ze broertje, een VW t5 van een ondersteunende dienst.

GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Politiefan

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 556
Reactie #38 Gepost op: 27 juni 2006, 13:01:58
Deze bedoelde ik dus, er zitten twee ronde led lampen op het dak, twee in de grill, en twee achter de raamband van het voorruit.

http://img61.imageshack.us/img61/6395/copy19qg.th.jpg

En ze broertje, een VW t5 van een ondersteunende dienst.

http://img59.imageshack.us/img59/52/copy26fg.th.jpg
jerommekeaalsmeer,

bij wat voor soort incidenten/noodgevallen worden die twee voertuigen ingezet?

Gr,
Politiefan

Aangepast door Firemanr


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #39 Gepost op: 27 juni 2006, 13:30:39
denk bomverkenners en explosievenhond.weet niet of dat daar nog politie is of dat dat al aan een bedrijf is uitbesteed zoals hier in brabant