Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 987524 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Feuerteufel

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 476
Reactie #230 Gepost op: 2 augustus 2008, 15:00:54
Micha,

het maakt niet uit welk militair kenteken je bij de RDW opvraagt. Deze zijn niet bij de RDW geregistreert. Deze worden centraal bij Defensie geregistreert. Waar precies weet ik niet. Maar in elk geval kunnen Politie en Marrechaussee deze kentekens wel opvragen.


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #231 Gepost op: 2 augustus 2008, 23:23:27
Micha,

het maakt niet uit welk militair kenteken je bij de RDW opvraagt. Deze zijn niet bij de RDW geregistreert. Deze worden centraal bij Defensie geregistreert. Waar precies weet ik niet. Maar in elk geval kunnen Politie en Marrechaussee deze kentekens wel opvragen.

En die Landcruisers zijn van de Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten (BSB) van de KMar (ik weet niet of de term inmiddels verouderd is... in dat geval de voormalige BSB). Vanwege het onopvallende karakter hebben ze normale burgerkentekens, en zijn ze dús op te vragen bij de RDW.
greetz,  Enrique


Michelle1983

  • Gast
Reactie #232 Gepost op: 2 augustus 2008, 23:30:45
De naam BSB is nog altijd actueel.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #233 Gepost op: 2 augustus 2008, 23:47:54
En die Landcruisers zijn van de Brigade Speciale Beveiligingsopdrachten (BSB) van de KMar (ik weet niet of de term inmiddels verouderd is... in dat geval de voormalige BSB). Vanwege het onopvallende karakter hebben ze normale burgerkentekens, en zijn ze dús op te vragen bij de RDW.

Tja, hoe onopvallend is het nu eigenlijk? Een beetje getraind oog haalt die wagens er zo uit...  ;)


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #234 Gepost op: 4 augustus 2008, 00:08:50
Hallo,

Deze auto's die gebruikt worden zijn van DV&O en dan van het BOT-team (bijzondere ondersteunings team).

GR.René
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #235 Gepost op: 4 augustus 2008, 00:20:14
Hallo,

Deze auto's die gebruikt worden zijn van DV&O en dan van het BOT-team (bijzondere ondersteunings team).

GR.René

Hallo René,

Hoe zeker ben je daar van? De BSB heeft immers gelijke landcruisers als het BOT.
En het joegoslavië-tribunaal is geen aangelegenheid van de Nederlandse justitie lijkt me.

(overigens heb ik je eerste post ook gelezen, dus ik realiseer me dat je dicht bij het vuur zit ;))
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #236 Gepost op: 4 augustus 2008, 08:00:26
Ik ken die Landcruisers niet als voertuigen van Justitie, maar uitsluiten kan ik het niet (voor alle duidelijkheid)...  ;)
greetz,  Enrique


Firemaus

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 72
  • BrandMeester
Reactie #237 Gepost op: 4 augustus 2008, 09:17:24
Maar nog steeds niet de foto's gezien waar ik naar op zoek ben.... :-[
When the sent us to hell........ we'll put it out!   http://www.brandweerpurmerend.com http://www.brandweerzaanstad.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #238 Gepost op: 4 augustus 2008, 12:06:51
Maar nog steeds niet de foto's gezien waar ik naar op zoek ben.... :-[

Ik heb wel wat foto's van DSI voertuigen. Ik zal kijken of ik die vandaag kan posten.  O0


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #239 Gepost op: 4 augustus 2008, 14:49:41
Voila...  :)