Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 984309 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #270 Gepost op: 13 oktober 2008, 22:40:55
Het lijkt me handig om hier niet teveel in details te gaan treden welke dienst met welk voertuig rijd, tevens heheft het gokken op ''wat voor auto, mensen twee jaar geleden zijn tegen gekomen'' niet zo heel veel zin. Lijkt me dus handig om zeker hier even na te denken voor en hoe je iets plaatst.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #271 Gepost op: 28 oktober 2008, 21:21:13



Dienst:                    Politie arrestatieteam midden-Nederland
Roepnummer:                NVT
Soort voertuig:            NVT
Merk en type:              Mercedes-Benz E-klasse
Overige bijzonderheden:    Vier LED flitsers in de grill en mistverlichting


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #272 Gepost op: 7 november 2008, 17:28:46



Dienst:                    Blik op de Weg
Roepnummer:                -
Soort voertuig:            VROS-voertuig
Merk en type:              Volvo V70
Overige bijzonderheden:    Flitsers in de grill, en kleefpit voor op het dak
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #273 Gepost op: 9 december 2008, 00:02:42


Dienst:                    Politie Duitsland
Soort voertuig:            VROS motor
Merk en type:              BMW R1200 RT
Overige bijzonderheden: Voorzien van Provida videocamerasysteem (boven het voorwiel) en niet voorzien van flitsers en of stopbord.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #274 Gepost op: 31 december 2008, 20:29:04
Ik ben opzoek naar meer informatie omtrent een antreciet grijze Volkswagen LT, op het voertuig zaten twee ronden blauwe led lampen (eentje voor, en eentje achter), twee led flitsers in de grill, en twee op de spiegels!
Ik ben zeer benieuwd waar dit voertuig van was, waar het voor gebruikt word en eventueel een foto ervan!

Ik heb dit voertuig vanmiddag om half vijf op de Keizer Karelweg in Amstelveen zien rijden, en ze reden met toeters en bellen aan!

Een beetje late reactie, maar ik lees alles ff door. Toevallig heb ik deze LT, gezien in de Radio werkplaats, is van de explosieven dienst ofzo.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #275 Gepost op: 1 januari 2009, 01:11:16
Toevallig heb ik deze LT, gezien in de Radio werkplaats, is van de explosieven dienst ofzo.

Als je het over een van de twee bovenstaande T-5,s hebt dan kan dat niet, die zijn niet van Amsterdam. De hg's in Amsterdam hebben soortgelijke T-5 en die zijn voor speur/explohonden.


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #276 Gepost op: 1 januari 2009, 02:29:22
Als je het over een van de twee bovenstaande T-5,s hebt dan kan dat niet, die zijn niet van Amsterdam. De hg's in Amsterdam hebben soortgelijke T-5 en die zijn voor speur/explohonden.
Tussen LT en T5 zit nogal een verschil, en de quote is uit 2006..... dus ik denk dat het niet om de T5's gaat ;)
Maar ik denk dat Volvo 34 ook misschien moet oppassen met de informatie die hij verstrekt, we hebben al eerder "zoons en neefjes" gehad waarvan we later op verzoek van de ouders/ooms berichten konden aanpassen... niet alles wat je meekrijgt is ook geschikt voor op het web..... ;) Achtergrondinformatie is altijd welkom, maar pas ermee op, zeker als je zelf niet degene bent die er werkt ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #277 Gepost op: 1 januari 2009, 14:40:39
@ JvO wat hij tot nutoe heeft neergezet is niet iets wat onbekend is op diverse fora en/of prikborden.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #278 Gepost op: 1 januari 2009, 15:35:11
En de informatie was al bekend, dus het lijkt me dat weer ontopic gaan! O0
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #279 Gepost op: 3 januari 2009, 00:24:30
Weer even gestofzuigd, inmiddels is de boodschap luid en duidelijk over gekomen ;)

Verder met foto's dus.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-