Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 984248 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Reactie #290 Gepost op: 7 februari 2009, 19:08:21
Politie NOG district IJsselstreek recherche auto, wordt ook wel eens gebruikt door het team Zutphen.



Verbeter de wereld, begin bij je zelf!


Ron-Almere

  • Gast
Reactie #291 Gepost op: 7 februari 2009, 19:34:51
Het zal wel aan mij liggen, maar de relevantie ontbreekt mij waarom er kentekens van normale herkenbare en burgervoertuigen niet getoond mogen worden. Dat bijvoorbeeld een AT of OT voertuig er niet opstaat kan in inkomen.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #292 Gepost op: 7 februari 2009, 21:43:42
Het zal wel aan mij liggen, maar de relevantie ontbreekt mij waarom er kentekens van normale herkenbare en burgervoertuigen niet getoond mogen worden. Dat bijvoorbeeld een AT of OT voertuig er niet opstaat kan in inkomen.

Niet iedereen kan het onderscheid maken tussen een 'gewoon' burgervoertuig en voertuigen van bijzondere diensten als AT en OT. Maar ook van gewone burgervoertuigen kan ik me voorstellen dat de politie liever niet heeft dat de kentekens op het net staan. Mede daarom hebben wij als beheerders/moderators besloten dat kentekens van burgervoertuigen niet getoond worden. Om alle schijn tegen te gaan.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #293 Gepost op: 9 februari 2009, 19:15:19



Dienst: Politie
Soort voertuig: Onopvallend voertuig
Merk en type: Opel Astra
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Gast

  • Gast
Reactie #294 Gepost op: 9 februari 2009, 19:19:19
[offtopic zwaailicht opmerking] De magneet-zwaailampjes zó op het dak plaatsen doet de werking teniet.... op een recht oppervlak, bovenop dus heb je een 360graden lichtbundel, op deze manier maar pakt hij de lucht en de motorkap mee [ontopic]  O0


Venture

  • Eenheid AD
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,140
Reactie #295 Gepost op: 9 februari 2009, 20:27:31
[offtopic zwaailicht opmerking] De magneet-zwaailampjes zó op het dak plaatsen doet de werking teniet.... op een recht oppervlak, bovenop dus heb je een 360graden lichtbundel, op deze manier maar pakt hij de lucht en de motorkap mee [ontopic]  O0

Kan je toch vertellen dat het verrekte lastig is om de pit goed te plaatsen als je in de auto zit :)


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #296 Gepost op: 9 februari 2009, 20:49:48
Je moet gewoon een flitspit hebben (geen led) in plaats van een draailamp, dan maakt de positie niet zoveel uit :)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


tcf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 882
Reactie #297 Gepost op: 10 februari 2009, 00:17:41
Je moet gewoon een flitspit hebben (geen led) in plaats van een draailamp, dan maakt de positie niet zoveel uit :)

Als hij uberhaupt blijft 'plakken'.  :D Met onze vorige burgerauto al regelmatig mee gemaakt dat je bij snelheden boven de 80 km/u ineens een flitsende pit aan een snoertje naast de auto hebt hangen :P


Edwinvw

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 594
Reactie #298 Gepost op: 10 februari 2009, 09:41:17



Dienst: Politie
Soort voertuig: Onopvallend voertuig
Merk en type: Opel Astra


Leuk bakkie hor :)...


amstaf3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 532
Reactie #299 Gepost op: 10 februari 2009, 10:32:00
Als hij uberhaupt blijft 'plakken'.  :D Met onze vorige burgerauto al regelmatig mee gemaakt dat je bij snelheden boven de 80 km/u ineens een flitsende pit aan een snoertje naast de auto hebt hangen :P

volgens de fabrikant blijft die van ons boven de 200 nog zitten
maar heb inderdaad ook meegemaakt dat er wel is 1 ineens door het zijraampje naar binnen zat te kijken en daar wordt je niet vrolijk van  8) 8) 8)   :o :o
CARPE DIEM QUAN MINIMUM CREDULA POSTERO oftewel Pluk de dag, vertrouw zo weinig mogelijk op de volgende