0 gebruikers (en 13 gasten bekijken dit topic.
Dienst: Bij mij bekend, maar niet relevant om te publicerenRoepnummer: -Soort voertuig: -Merk en type: Opel Vectra CaravanOverige bijzonderheden: ~
Dienst: Bij mij bekend, maar niet relevant om te publiceren
Stond geen Astra... Als je de auto op de achtergrond bedoelt? Dat is een Volkwagen Polo van de politie Twente. Een foto staat hier wel ergens in dit topic.
Opel Astra poliitie Twente
Dienst: Politie Gelderland ZuidMerk & type: Volkswagen PoloDienst: Politie Gelderland ZuidMerk & type: Volkswagen TouranDienst: Politie Gelderland ZuidMerk & type: Volkswagen GolfDienst: Politie Gelderland ZuidMerk & type: Skoda
Dit vind ik een beetje jammer. Er zijn door de mods punten opgesteld waaraan een foto moet voldoen wil hij geplaatst worden. Onder andere dienst, merk, etc...En dan krijgen we dit. Dat vind ik een beetje jammer als hier dan zo mee omgegaan wordt. Maar elders op het forum wel andere foto's van commentaar voorzien....Zet dan neer "dienst: Onbekend" en ga mede forumleden niet blij maken met een dode mus door interessant te gaan doen.
Jammer dat het kenteken geblokt is van de Superb, ben nieuwsgierig welke motor erin ligt. Als het de 3,6 is zou het een hele leuke vros'ser zijn! En er passsen gelijk stapels 75cm kegels in! Wink En ze zijn nog snel op het plaats incident ook! Grin