Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 984313 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #590 Gepost op: 6 maart 2010, 17:22:17
Ik weet niet of ik hem hier mag zeggen, maar denk dat het niet veel uitmaakt gezien hij er toch binenkort uitgaat. 67 NL RJ

Tuurlijk, waarom niet.
Op straat is hij toch ook niet afgeplakt  ::) dus daar kunnen we hem zelf ook zien.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #591 Gepost op: 6 maart 2010, 18:44:22
Tuurlijk, waarom niet.
Op straat is hij toch ook niet afgeplakt  ::) dus daar kunnen we hem zelf ook zien.

Nja de policy is dat onopvallende voertuigen niet voor niets onopvallend zijn, deze Leon is ex district 4 bureau Aalsmeer en een van de weinige zwarte Leon's in A-A.
Inmiddels rijden ze met iets nieuws in Aalsmeer én gezien het feit dat deze toch afgevoerd gaat worden maakt het niet toch niet zoveel meer uit  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jim1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 448
Reactie #592 Gepost op: 6 maart 2010, 18:52:33
Nja de policy is dat onopvallende voertuigen niet voor niets onopvallend zijn, deze Leon is ex district 4 bureau Aalsmeer en een van de weinige zwarte Leon's in A-A.
Inmiddels rijden ze met iets nieuws in Aalsmeer én gezien het feit dat deze toch afgevoerd gaat worden maakt het niet toch niet zoveel meer uit  ;)
Dan is dat sinds kort. 1.5 maand geleden heb ik er nog mee gereden....


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #593 Gepost op: 6 maart 2010, 19:08:40
Nja de policy is dat onopvallende voertuigen niet voor niets onopvallend zijn, deze Leon is ex district 4 bureau Aalsmeer en een van de weinige zwarte Leon's in A-A.
Inmiddels rijden ze met iets nieuws in Aalsmeer én gezien het feit dat deze toch afgevoerd gaat worden maakt het niet toch niet zoveel meer uit  ;)
Blijf het toch een beetje vreemd vinden dat een diender zinspeelt op het kenteken van een een onopvallende dienstauto...  :-X


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #594 Gepost op: 6 maart 2010, 23:04:05
Blijf het toch een beetje vreemd vinden dat een diender zinspeelt op het kenteken van een een onopvallende dienstauto...  :-X

Klopt, echter is het voertuig van de week al uit de actieve dienst verwijderd en zal hij zéér binnen korte tijd in de verkoop gaan.



Politie Amsterdam-Amstelland
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #595 Gepost op: 7 maart 2010, 07:09:26
Nja de policy is dat onopvallende voertuigen niet voor niets onopvallend zijn, deze Leon is ex district 4 bureau Aalsmeer en een van de weinige zwarte Leon's in A-A.
Inmiddels rijden ze met iets nieuws in Aalsmeer én gezien het feit dat deze toch afgevoerd gaat worden maakt het niet toch niet zoveel meer uit  ;)
Klopt, echter is het voertuig van de week al uit de actieve dienst verwijderd en zal hij zéér binnen korte tijd in de verkoop gaan.

Vandaar de verwarring...  ;)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #596 Gepost op: 7 maart 2010, 20:18:40
Klopt, echter is het voertuig van de week al uit de actieve dienst verwijderd en zal hij zéér binnen korte tijd in de verkoop gaan.

Nou dat is eig nog onbekend hoelang dat duurt, want hij is idd wel uit dienst. Maar mijn vader die rijd er nu tijdelijk mee, omdat hij niet veel mag lopen, ivm een ziekte die hij heeft. Waardoor lopen moeilijk gaat, psoriasus ofzo. En daarom heeft ie nu tijdelijk deze auto om mee te rijden, omdat ie normaal gesproken met de bus gaat. ;)
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #597 Gepost op: 11 maart 2010, 01:06:00
Volgens mij heeft wijkteam Aalsmeer nu een zwarte golf 6 ter beschikking als burgerauto. Kan het nog niet bevestigen.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #598 Gepost op: 20 maart 2010, 17:26:41


Dienst: Regiopolitie Amsterdam-Amstelland
District: District 4 - Zuid
Soort voertuig: Onopvallende Surveillance auto
Merk & type: VW Golf6 1.6tdi
Byzonderheden: Kenteken afgegeven eind januari.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #599 Gepost op: 20 maart 2010, 21:22:52
Een geblurrde rang, das nieuw ;)