Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 984592 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Reactie #610 Gepost op: 24 maart 2010, 11:51:32
Wat voor foto's wil je? Komt hem namelijk nogal vaak tegen dus kan nog weleens wat goede foto's maken vooral als het binnenkort s avonds licht is.

Was dat niet de BMW van het KLPD Wolfheze?

Als het mogelijk is ben ik wel benieuwd naar wat detail foto's... Signalering voor / achter, interieur, voorzijde enz...


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #611 Gepost op: 24 maart 2010, 12:12:24
Als het mogelijk is ben ik wel benieuwd naar wat detail foto's... Signalering voor / achter, interieur, voorzijde enz...


Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.  ;)


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #612 Gepost op: 24 maart 2010, 20:36:42
Deze reed met prio-1 door Den Haag vanmiddag. Iemand enig idee van wat voor dienst deze is?

OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #613 Gepost op: 24 maart 2010, 20:40:52
Als ik het goed zie recherche bureau Jan Hendrikstraat (politie Haaglanden).
greetz,  Enrique


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #614 Gepost op: 24 maart 2010, 21:29:05
Als ik het goed zie recherche bureau Jan Hendrikstraat (politie Haaglanden).
Dan mag je mij uitleggen hoe je dat ziet. Behalve dat ik wist dat ie niet van Loosduinen of Segbroek komt, die hebben geen Ford middagFiesta's naar mijn weten...


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #615 Gepost op: 24 maart 2010, 21:48:30
Dan mag je mij uitleggen hoe je dat ziet. Behalve dat ik wist dat ie niet van Loosduinen of Segbroek komt, die hebben geen Ford middagFiesta's naar mijn weten...

Dank je wel dat ik het mag uitleggen  ;D. Volgens mij heeft heel Haaglanden geen Fords Fiësta. En volgens mij is dit ook geen Ford Fiësta, maar een Focus. En die rijden bij diverse bureaus. Ik heb gewoon een heel sterk vermoeden, ik zie hem best wel eens rijden in het gebied van de Jan Hendrikstraat namelijk, als ik het goed heb.
greetz,  Enrique


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #616 Gepost op: 24 maart 2010, 22:10:55
Dank je wel dat ik het mag uitleggen  ;D. Volgens mij heeft heel Haaglanden geen Fords Fiësta. En volgens mij is dit ook geen Ford Fiësta, maar een Focus. En die rijden bij diverse bureaus. Ik heb gewoon een heel sterk vermoeden, ik zie hem best wel eens rijden in het gebied van de Jan Hendrikstraat namelijk, als ik het goed heb.
Sorry, een Focus dan. Aangezien ik geen autohandelaar ben zag ik niet zo snel het verschil, maar toch.
Ik heb deze nog nooit in de garages LSD of SEG gezien noch op de binnenplaats *kuch*??


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #617 Gepost op: 24 maart 2010, 22:15:40
Sorry, een Focus dan. Aangezien ik geen autohandelaar ben zag ik niet zo snel het verschil, maar toch.
Ik heb deze nog nooit in de garages LSD of SEG gezien noch op de binnenplaats *kuch*??

Ben niet boos.  ;D Maar als ie inderdaad van de Jan Hen is, dan kan het kloppen dat je hem nog nooit op Loosduinen of Segbroek hebt gezien toch? Ach, laten we het houden op politie Haaglanden.  8)
greetz,  Enrique


BvE

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 676
  • 112, daar red je levens mee!
Reactie #618 Gepost op: 24 maart 2010, 22:21:07
Ben niet boos.

Alleen teleurgesteld?

sorry kon het niet laten  ;D


Vigilance

  • 4 streper eenheid Den Haag
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 508
  • Homo sacra res homini
Reactie #619 Gepost op: 24 maart 2010, 23:04:36
Deze reed met prio-1 door Den Haag vanmiddag. Iemand enig idee van wat voor dienst deze is?



heel even offtopic: voor mijn beeldvorming: foto genomen op de Lijnbaan ?