Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 987489 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #670 Gepost op: 14 mei 2010, 18:48:42
Jammer dat het KLPD deze ook niet gebruik voor de opvallende dienst net zo als Rotterdam Rijnmond
Trouwens de filtsers en camera is/zijn wel goed te zien....

Is een bekende eigenschap van het KLPD. Waarom allemaal zo geheim doen over zulke auto's als je hem ziet ben je meestal toch te laat en zie je hem wel op tijd heb je geluk.

Ik had onlangs een VROS van het KLPD achter mij rijden maar die camera zag ik goed hangen! Is bij schemer en nacht natuurlijk minder.
Als ik alleen denk hoeveel mensen zeggen dat ze mij niet zagen, of mijn stopteken niet, tijdens een gemiddelde dienst in een surveillancebus dan denk ik dat het nog wel meevalt met hoeveel mensen de VROS spotten ;)

Ik kan je zeggen een stopteken van de vros zien mensen over het algemeen vrij snel kan ik uit ervaring vertellen. Bijna iedereen reageert hetzelfde. Eerst even schrikken en daarna gewoon netjes volgen.  ;)


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #671 Gepost op: 14 mei 2010, 18:58:53
Is een bekende eigenschap van het KLPD. Waarom allemaal zo geheim doen over zulke auto's als je hem ziet ben je meestal toch te laat en zie je hem wel op tijd heb je geluk.

Ik kan je zeggen een stopteken van de vros zien mensen over het algemeen vrij snel kan ik uit ervaring vertellen. Bijna iedereen reageert hetzelfde. Eerst even schrikken en daarna gewoon netjes volgen.  ;)
Vorig weekend reed ik met me vader met  een onopvallende wagen, met stopbordjes enzo over de Ring bij amsterdam. En het stopbordje wat achter lag, was ook redelijk goed zichtbaar, reed er een audi met zo'n jonge gozer erin voorbij, en die maakte niet echt prettige gebare naar me vader en mij :-X
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #672 Gepost op: 14 mei 2010, 19:00:27
Ik heb het over een stopteken voor ;).  Die zien mensen slecht door slecht spiegelen! Ik rij ook regelmatig onopvallend. Volgen is echt het probleem niet..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #673 Gepost op: 14 mei 2010, 19:01:10
en die maakte niet echt prettige gebare naar me vader en mij :-X
O.a. daarvoor zijn die stopbordjes...


SRich

  • Proces Operator
  • Verbannen gebruiker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 733
Reactie #674 Gepost op: 14 mei 2010, 19:01:26
Vorig weekend reed ik met me vader met  een onopvallende wagen, met stopbordjes enzo over de Ring bij amsterdam. En het stopbordje wat achter lag, was ook redelijk goed zichtbaar, reed er een audi met zo'n jonge gozer erin voorbij, en die maakte niet echt prettige gebare naar me vader en mij :-X

Niet gelijk laten stopen voor beledigen van een ambtenaar in functie ?
Doe normaal dan doe je al gek genoeg :P


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #675 Gepost op: 14 mei 2010, 19:49:20
O.a. daarvoor zijn die stopbordjes...
Niet gelijk laten stopen voor beledigen van een ambtenaar in functie ?
Jawel, maar geen boete.. Hij's wel boa, maar dat is ie om de voertuigen te kunnen controleren etc. Dus hij mag eigenlijk geen echte boetes uitdelen. En het verschilt ook wat voor auto hij mee heeft, de ene keer een normale auto zonder alles erop. En de andere keer een complete onherkenbare politieauto.
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #676 Gepost op: 14 mei 2010, 22:19:46
Wat een hoop PM verkeer hier...

Ontopic maar weer O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #677 Gepost op: 24 mei 2010, 23:45:24


Dienst : KLPD
Afdeling/Buro : Spoorwegpolitie
Soort: onopvallend dienstvoertuig
Merk : VW
Type : Polo
Bijzonderheden : -


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #678 Gepost op: 24 mei 2010, 23:51:15


Dienst : KLPD
Afdeling/Buro : Spoorwegpolitie
Soort: onopvallend dienstvoertuig
Merk : VW
Type : Polo
Bijzonderheden : -

Waar heb je dit voertuig gefotografeerd? :)
Het doet me namelijk sterk denken aan een onopvallende polo zoals ze die in Utrecht hebben.

Van de spoorwegpolitie kende ik deze variant in ieder geval nog niet.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #679 Gepost op: 24 mei 2010, 23:56:44
Waar heb je dit voertuig gefotografeerd? :)
Het doet me namelijk sterk denken aan een onopvallende polo zoals ze die in Utrecht hebben.

Van de spoorwegpolitie kende ik deze variant in ieder geval nog niet.

Foto is genomen in Breda en was van het district zuidwest volgens het bordje in de auto.  ;)