Onopvallende Politie en KMar Voertuigen

Auteur Topic: Onopvallende Politie en KMar Voertuigen  (gelezen 984293 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #940 Gepost op: 25 februari 2011, 21:52:50
Voertuigen worden, als ik mij niet vergis, in samenwerking met Volvo Nederland gebruikt. Zou me dus niets verbazen als we eerdaags een Volvo V60 op de weg krijgen  ;)

Klopt. Volgensmij kost het Leo de Haas TV prod. ook niks de voertuigen (de aanschaf dan). Volgensmij in bruikleen van Volvo Nederland.
En ja, een mooie V60 D5 is ook niet mis ;-)


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #941 Gepost op: 25 februari 2011, 22:27:51
Tsja, als ik mijn auto's hiervoor vrijwillig uitleen dan wil ik ook graag mijn nieuwste model op TV hebben dus dan kan die V70 mooi ingeruild worden voor een S/V60.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #942 Gepost op: 26 februari 2011, 12:22:13
We gaan niet weer beginnen over wel of geen kentekens zichtbaar in het topic ... Postings verwijderd
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Reactie #943 Gepost op: 26 februari 2011, 14:00:08
Maar weer eens tijd voor een foto.  ;)



Dienst: KLPD Verkeerspolitie
Steunpunt: Breda
Soort voertuig: Video Registratie Onopvallende Surveillance
Wagenparknummer: ****
Merk & type: BMW 330d
Kenteken: **-**-**
Byzonderheden: Sinds kort gewisseld naar KLPD Breda was van ander KLPD


-Volvo-34-

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,199
Reactie #944 Gepost op: 26 februari 2011, 14:20:52
Klopt. Volgensmij kost het Leo de Haas TV prod. ook niks de voertuigen (de aanschaf dan). Volgensmij in bruikleen van Volvo Nederland.
En ja, een mooie V60 D5 is ook niet mis ;-)
Wie betaalt alle politie-apparatuur dan? Ook Volvo-NL?
Hulpdiensten fotograaf - First AED Responder - Vrijwilliger stichting '6 minuten Waterland'.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #945 Gepost op: 26 februari 2011, 14:50:57
Alles (behalve C2000) is particulier gewoon te koop dus dat wordt in principe door Leo de Haas zelf ingebouwd. Valt mij overigens de laatste tijd ook op dat ze veel meer in de gewone VROS auto's van de regio / KLPD zitten..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #946 Gepost op: 26 februari 2011, 15:28:38
Alles (behalve C2000) is particulier gewoon te koop dus dat wordt in principe door Leo de Haas zelf ingebouwd. Valt mij overigens de laatste tijd ook op dat ze veel meer in de gewone VROS auto's van de regio / KLPD zitten..
Volgens mij werken de agenten in de BodW vros met porto's sinds de invoering van C2000.
Het is me overigens nog niet opgevallen of er in de 'normale' vrossers wel een mobi zit.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #947 Gepost op: 26 februari 2011, 15:36:44
Wie betaalt alle politie-apparatuur dan? Ook Volvo-NL?

De productiemaatschappij van De Haas. Zij bouwen de voertuigen ook zelf in, zodat er, na uitbouw, geen gaten overblijven. Kan de politie nog wat van leren.

Het is me overigens nog niet opgevallen of er in de 'normale' vrossers wel een mobi zit.

Het is zelfs onderwerp van discussie geweest, toen een aantal politiekorpsen van (toenmalig) BVOM niet meer samen ''mochten'' werken met BODW. Omdat de voertuigen geen mobi hadden, dat was een van de argumenten. In veel onopvallende voertuigen zit geen mobilofoon. In de VROS-voertuigen van de regio's en het KLPD wel. Hoe het zit met de VROS voertuigen van het Landelijk Parket Verkeer, dat weet ik eerlijk gezegd niet  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Michel D.

  • POL/NRK/SIGMA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,209
Reactie #948 Gepost op: 26 februari 2011, 15:39:33
Volgens mij werken de agenten in de BodW vros met porto's sinds de invoering van C2000.
Het is me overigens nog niet opgevallen of er in de 'normale' vrossers wel een mobi zit.

Volgens mij zit er geen mob in; de BVOM-auto's rouleren in het land en het is niet mogelijk om alle gesprekskanalen die er in het land zijn, in de mob te programmeren (voorbeeld: bij ons in de regio zou het voor de hand liggen dat men op het noodhulpkanaal kan werken en ook op de gebiedskanalen en de info). Het is ook ondoenlijk om na elke roulatiebeurt de mob compleet her te programmeren.

Het is dus praktischer om dan met de porto van de eigen regio in te stappen. Let wel, een 'carkit' voor de porto in bouwen is dan ook weer geen optie gezien de verschillende porto's in het land.


Koos Grandioos

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 613
Reactie #949 Gepost op: 26 februari 2011, 15:48:41
Nog een paar onopvallende auto's die in een andere topic staan:

Deze voertuigen passeerden mij vandaag in een kwartier bij de Waalbrug:








Verbeter de wereld, begin bij je zelf!