Tips van de hulpdiensten, ''hoe te reageren op een spoedvoertuig ?''

Auteur Topic: Tips van de hulpdiensten, ''hoe te reageren op een spoedvoertuig ?''  (gelezen 13577 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

asmo26

  • Rode Kruis EHBO en O&V/Dierenambulance chauffeur
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 34
Dan wil ik er nog eentje aan toevoegen :)

- Zorg als gemeente voor goede en verlichte straatbordjes. Nu weet ik dat dit tegenwoordig wel goed zit vanwege de navigatie apparatuur maar toch.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik door het navigatiesysteem in het verkeerde straatje zou komen als mijn eigen stratenkennis niet een beetje op peil was. Of totaal de verkeerde kant opgestuurd...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik heb al een paar keer meegemaakt dat ik door het navigatiesysteem in het verkeerde straatje zou komen als mijn eigen stratenkennis niet een beetje op peil was. Of totaal de verkeerde kant opgestuurd...

Bijna iedere dienst wel een keer... :-X

Zie ook:

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=32387.msg869815#msg869815


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Ik dacht dat dit filmpje hier al stond, maar kan 'm niet meer vinden? Misschien elders op het forum...

Ambulance Amsterdam


sylvester1986

  • Gast
Dit is dan wel een schoolvoorbeeld of niet ?
Politie Bergen op Zoom met spoed onderweg naar een schoorsteenbrand in Ossendrecht.
User: brandweerMWB


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Dit is dan wel een schoolvoorbeeld of niet ?

Als ik het goed zie ook knipperende koplampen én goeie lampen in de grill ! Werkt super om automobilisten tijdig op de hoogte te brengen  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !