Dode vrouw gevonden (mogelijk misdrijf) Wilde Wingerdlaan - Gouda 07-05-2011

Auteur Topic: Dode vrouw gevonden (mogelijk misdrijf) Wilde Wingerdlaan - Gouda 07-05-2011  (gelezen 8531 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Dode vrouw gevonden in Gouda
GOUDA - In een woning aan de Wilde Wingerdlaan in Gouda is zaterdag een dode vrouw aangetroffen. Het gaat om de bewoonster van de woning.
Het is nog onbekend wat er in de woning is voorgevallen. Een woorvoerster van de politie laat weten dat zelfmoord is uitgesloten. De politie kreeg eind van de middag, rond 16.15 uur, een melding binnen. Over de inhoud van die melding is niets bekend gemaakt.
In de loop van de avond wordt mogelijk meer informatie bekend gemaakt.
www.rtvwest.nl


Royofzo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,371
  • Gorinchem
    • ZHZActueel.nl
Het blijkt dat deze vrouw familie is van kennisen van mij. Is een 22-jarige vrouw die vermoord is. Komt het toch vrij dichtbij.. Triest hoor.

Bron: Ikzelf


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
livep2000
20:49:42 07-05-11BRANPrio 2 WILDE WINGERDLAAN GOUDA (GDA) KC LDNZ gaarne telefonisch contact AC   
1503264BRW Leiden ( Korpscoordinator )


Frankieboy001

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,476
Dode vrouw gevonden in woning Gouda
Uitgegeven:    7 mei 2011 21:04
Laatst gewijzigd:    7 mei 2011 21:04


AMSTERDAM - In een woning in Gouda is zaterdag het lichaam van een vrouw aangetroffen. Het gaat om de bewoonster van de woning aan de Wilde Wingerdlaan.

Hoe de vrouw om het leven is gekomen, is nog onduidelijk. De politie sluit zelfmoord uit, meldt RTV West.

De politie is zaterdagavond niet bereikbaar voor commentaar. De politie zou rond 16.15 uur zijn getipt over de dode vrouw. De inhoud van de melding is niet bekendgemaakt.

Bron: NU


weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
De redactie van "NU" zit in Amsterdam, en ze hebben bericht ontvangen dat er in Gouda .......

*uitleg waarom "Amsterdam -"... in Gouda...."
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


rjvaneyk

  • Noodhulpteam Hollands Midden
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 579
Ze hadden dit bericht ook vrij snel geplaatst na mijn tip.
Nog geen 6 minuten.  O0


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
livep2000
20:49:42 07-05-11BRANPrio 2 WILDE WINGERDLAAN GOUDA (GDA) KC LDNZ gaarne telefonisch contact AC   
1503264BRW Leiden ( Korpscoordinator )

Ik vermoed dat dit gaat om het terplaatse brengen van de THU-Verlichtingscontainer welke op Leiden staat.


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Hoeveel tenten staan er dan?

Volgens mij zijn er 4 HV-en terplaatse. De HV Gouda, Alphen, Stolwijk en Nieuwerkerk. Er zouden dus max. 4 incitenten kunnen staan.


alex97

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 233
Ik vermoed dat dit gaat om het terplaatse brengen van de THU-Verlichtingscontainer welke op Leiden staat.

Volgens mij staat die op Leiden-Noord, maar het is mij niet helemaal helder of er nou 1 KC voor Leiden is, of 1 voor Leiden-noord en 1 voor Leiden-zuid, gezien er in de melding LDNZ staat, maar bij de capcode staat gewoon KC Leiden. Kan iemand mij dit uitleggen?


Snyper

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 614
Volgens mij staat die op Leiden-Noord, maar het is mij niet helemaal helder of er nou 1 KC voor Leiden is, of 1 voor Leiden-noord en 1 voor Leiden-zuid, gezien er in de melding LDNZ staat, maar bij de capcode staat gewoon KC Leiden. Kan iemand mij dit uitleggen?

Het korps Leiden bestaande uit Noord en Zuid heeft één KC. Deze zit op Noord.