Weet iemand hoe ik medi-expresse kan bereiken?

Auteur Topic: Weet iemand hoe ik medi-expresse kan bereiken?  (gelezen 3671 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

nickarman

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 3
Gepost op: 8 mei 2011, 13:16:41
Weet iemand van jullie misschien of medi-expresse nog bestaat?
want ik zou graag willen solliciteren als hap chauffeur in Zeeland maar de site is al een paar weken off-line en als ik het telefoon nummer bel dat ik via de site van huisartsenpost Zeeland heb gaat ie ook niet over. ik heb het adres ook wel dus ik zou een sollicitatie brief kunnen sturen maar wou eerst even kijken of ze nog mensen zochten in Zeeland.

Ik hoor het wel van jullie.

Alvast bedankt,
Nicky




RuudF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 576
Reactie #1 Gepost op: 9 mei 2011, 10:13:53
Hallo Nicky,

Ik zou je willen adviseren om eerst rechtstreeks contact op te nemen met de leidinggevende van de chauffeurs op de HAP waar jij wilt solliciteren. (eerst netjes bellen voor een afspraak in te plannen!)
Hij/zij kan je vertellen óf er een vacature is en bovendien kan hij/zij je meteen met de juiste contactpersoon bij Medi-expresse in contact brengen.
Als de leidinggevende van jou een goede indruk heeft helpt dit je ook om tussen de honderden andere sollicitaties op te vallen, aangezien hij/zij al heeft kunnen inschatten wat voor een vlees hij in de kuip heeft én of jij wel in zijn/haar team zult passen, dit positieve advies heb je nodig om makkelijk bij het hoofdkantoor door de sollicitatieprocedure heen te komen.

Succes,

Ruud