Samen naar de beste overzichtskaarten van de regio's

Auteur Topic: Samen naar de beste overzichtskaarten van de regio's  (gelezen 197704 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

weetje_hgl

  • geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 456
  • Aub, gebruik geen vaktaal, denk aan mij...;-)
Reactie #60 Gepost op: 9 augustus 2011, 22:31:50
Is "luchtvaart" ook nog een idee om toe te voegen? (en dan bedoel ik, de gebieden waar een vliegverbod is, waar kleine luchtvaart moet blijven, lokaal verkeer, internationale routes etc...)
geen hulpverlenings achtergrond, puur interresse.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #61 Gepost op: 9 augustus 2011, 22:42:00
Ziet er heel erg mooi en gedetailleerd uit


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #62 Gepost op: 9 augustus 2011, 23:32:51
Dank voor de melding!
Vraag: zijn 'volwaardige' kazernes of nevenposten?

Ik kom nl. nogal wat 'posten' tegen die weinig meer dan een schuurtje zijn, waar alleen een bijstandsvoertuig gestald staat. Ik vraag me af of het zinnig is om al dat soort posten te vermelden op de kaarten...?

In Nederland bestaan eigenlijk geen nevenposten aangezien ieder post in NL minimaal het eerste uitruk voertuig heeft staan en er zijn posten welke meer gespecialieerd materieel erbij hebben staan.
Er zijn in Nederland geen posten welke alleen een "bijstandsvoertuig"hebben staan,er zijn wel posten welke alleen primair blusvoertuig hebben staan,dit is denk ik 75 % van de posten in Nederland,de BKZ bepakte Tank Auto Spuit,hebben staan.
Dit is de basisdekking van Brandweer Nederland dus de basisbrandweerzorg om de gestelde zorgnormen te halen.
Zo gezegd de ruggegraat van brandweer Nederland.


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #63 Gepost op: 10 augustus 2011, 21:02:07
OK, ik ben overtuigd, ik zal ze toevoegen, idd om de kaarten compleet te maken. Geef me wel even tijd  0098
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #64 Gepost op: 25 augustus 2011, 11:35:57
Weet iemand of de geplande ambupost in Nijmegen-Oosterhout al is gerealiseerd? En zo ja, op welk adres?
Die zou de ambupost in Elst vervangen, maar ik lees nog nergens dat-ie er al staat.
Alvast bedankt,
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #65 Gepost op: 25 augustus 2011, 16:17:59
Weet iemand of de geplande ambupost in Nijmegen-Oosterhout al is gerealiseerd? En zo ja, op welk adres?
Die zou de ambupost in Elst vervangen, maar ik lees nog nergens dat-ie er al staat.
Alvast bedankt,

Ik weet niet of de ambulancepost al klaar is maar hij komt vermoedelijk op het adres Griftdijk 132 te Oosterhout


SvenV

  • 112Film
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 46
Reactie #66 Gepost op: 26 augustus 2011, 14:20:21
Hoe vaak veranderen deze kaarten eigenlijk?


gignnl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 964
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #67 Gepost op: 26 augustus 2011, 17:31:38
Weet iemand of de geplande ambupost in Nijmegen-Oosterhout al is gerealiseerd? En zo ja, op welk adres?
Die zou de ambupost in Elst vervangen, maar ik lees nog nergens dat-ie er al staat.
Alvast bedankt,

Ik weet niet of de ambulancepost al klaar is maar hij komt vermoedelijk op het adres Griftdijk 132 te Oosterhout

Voor beide de vraag betreft het hier een gecombineerde post van de regios Gelderland Zuid en Midden?Aangezien Elst een post van MIdden is.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #68 Gepost op: 26 augustus 2011, 18:12:07
Weet iemand of de geplande ambupost in Nijmegen-Oosterhout al is gerealiseerd? En zo ja, op welk adres?
Die zou de ambupost in Elst vervangen, maar ik lees nog nergens dat-ie er al staat.
Alvast bedankt,

Ik weet niet of de ambulancepost al klaar is maar hij komt vermoedelijk op het adres Griftdijk 132 te Oosterhout

Voor beide de vraag betreft het hier een gecombineerde post van de regios Gelderland Zuid en Midden?Aangezien Elst een post van MIdden is.

Klopt helemaal!


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #69 Gepost op: 29 augustus 2011, 20:40:43
Hallo,

Dank voor de hulp met de ambupost voor Oosterhout-Nijmegen!

Wat betreft de vraag over de updates: het is een beetje afhankelijk van hoeveel mutaties er binnenkomen.
Ik probeer de kaarten elke maand bij te werken.
De volgende update staat gepland voor de tweede helft van oktober. Het duurt dit keer wat langer omdat de volgende updates klikbare kaarten zullen zijn. Je begrijpt dat daar wat voorbereidend werk voor nodig is  :-)
Het betekent o.m. dat de objecten nu geplaatst worden aan de hand van (X,Y) coördinaat in plaats van op fysiek adres, en dus exact geplaatst worden. Aangezien één pixel op de kaart 60x60 meter is, zal het voor de meeste objecten weinig uitmaken, maar soms ook wel.
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst