Samen naar de beste overzichtskaarten van de regio's

Auteur Topic: Samen naar de beste overzichtskaarten van de regio's  (gelezen 197683 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

richard1074

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 92
Reactie #220 Gepost op: 17 september 2012, 14:29:32
Re Politie Districten en Basisteams: ik heb in opdracht van de Kwartiermaker Nationale Politie de GIS bestanden gemaakt van de grenzen van de nieuwe districten en basisteams. Deze grenzen zijn op de meter nauwkeurig. Die heb ik o.a. gebruikt voor de kleurplaten die nu staan in de bijlage van het concept inrichtingsplan nationale politie.

Met de Kwartiermaker heb ik de afspraak dat ik de bronbestanden van de grenzen van districten en basisteams niet zomaar verspreid. De Kwartiermaker wil weten waar die bestanden heen gaan en voor welk doel. Als je dat kunt aangeven wil ik de check wel voor je doen.
Aha, duidelijk. Nou, ik ben puur een hobbyist van politievoertuigen. Dus puur voor "welk voertuig zie je waar rijden". Maar ik neem aan dat die bestanden in een later stadium wel beschikbaar komen ? Ik wacht het wel even af anders. Bedankt voor het aanbod.


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #221 Gepost op: 17 september 2012, 14:36:06
Hoi,

We zitten nog in de zgn. "consultatieronde" van het Inrichtingsplan (tot 1 oktober), dus de grenzen kunnen inderdaad nog wijzigen.
Of de bestanden op een gegeven moment "vrijgegeven" worden, weet ik nu nog niet. Misschien is 1-1-2013 een logisch punt daarvoor, maar ik heb daar nu geen aanwijzingen voor.

Re: Nieuwe Politieposten Nijmegen/Beuningen: is de Brandweer gelijk meeverhuisd of zitten die nog in hun huidige post?
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst


Tomyboy

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 688
  • Geïnteresseerde / Fotograaf
    • Hessels Media
Reactie #222 Gepost op: 17 september 2012, 16:50:00
In Nijmegen is alleen de brandweer verhuisd, in Beuningen alleen de politie. Had ik beter neer moeten zetten  ;)
Student Technische Bedrijfskunde TU/e


soetevent

  • BHV / Burgernet AED
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 318
  • 叁多
    • Bliksemdetectie.nl
Reactie #223 Gepost op: 19 september 2012, 13:13:24
Zojuist een brief van UMCG ambulancezorg gekregen.
De locatie van de ambu-post aan de Mizar in Klazienaveen (Drenthe) bleek tijdelijk te zijn (ze hebben er toch 4 jaar gezeten)

Ze gaan op zeer korte termijn verhuizen naar de Doorndistel 15 te Klazienaveen.


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #224 Gepost op: 19 september 2012, 20:38:03
Re: ambupost: kijk, dat soort updates zijn goud waard! Dank je wel, het is verwerkt. Beuningen en Nijmegen ook.

Nog meer? Ik zie op de korpsinformatie van www.brandweer.org geen updates meer na maart...
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #225 Gepost op: 19 september 2012, 22:35:31
Ik zie dat de brandweer Emmen nog niet gewijzigd is. Deze is inmiddels verhuisd van de van Schaikweg naar de Nijbracht.

En je bent in een half jaar snel ouder geworden, Jan Willem.  ;D
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


soetevent

  • BHV / Burgernet AED
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 318
  • 叁多
    • Bliksemdetectie.nl
Reactie #226 Gepost op: 21 september 2012, 20:14:35
Goeie Skippy. Die had ik ook nog willen checken.


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #227 Gepost op: 22 september 2012, 11:04:19
Hoi,

Dank, Emmen is zojuist aangepast naar Nijbracht 43a. Gemeente Emmen heeft die overigens nog niet in de BAGviewer ingetekend...

Ook gecorrigeerd: Brandweer Ommen, nu naar Schurinkstraat 44a. Politiebureau is daar ook heengegaan.

Graag alle recente verhuizingen hier melden!  8)
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #228 Gepost op: 22 september 2012, 12:33:02
Misschien helpt de volgende testpagina om sneller verouderde adressen van brandweerkazernes te vinden:
http://www.imergis.nl/asp/Klikkaartbran.asp

Je kunt met de muispointer over een kazerne gaan en zo het nu geregistreerde adres zien in de tooltip. Zo zie je dat Emmen en Ommen nu zijn bijgewerkt  0098

N.B. Let op, dit is echt een testpagina, a.u.b. nog niet overal rond gaan toeteren  8)
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #229 Gepost op: 22 september 2012, 13:09:50
Zelfde geldt trouwens voor de ambulanceposten: http://www.imergis.nl/asp/klikkaartambu.asp

Voor alle correcties: bij voorbaat hartelijk dank!

N.B. Bij zowel brandweerkazernes en ambuposten zijn niet alle hyperlinks meer goed. Ook daarvan lees ik graag correcties.
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst