Samen naar de beste overzichtskaarten van de regio's

Auteur Topic: Samen naar de beste overzichtskaarten van de regio's  (gelezen 197982 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #110 Gepost op: 30 oktober 2011, 09:24:06
Mooi dat jullie net zo snel reageren.  O0

Het is een heel werk geweest voor jullie maar dan heb je ook wat.
Ik denk dat er heel veel mensen zijn die jullie kaarten gaan gebruiken. Alle succes ermee.
Ook mooi om te zien dat jullie het HV-forum gaan noemen. (is toch een stukje gratis reclame)  ;)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #111 Gepost op: 30 oktober 2011, 09:37:30
Wat mij betreft een mooi voorbeeld van 'crowd-sourcing'. We kunnen het alleen samen.

Ik ben trouwens met Imergis maar in m'n uppie hoor. Ik zie mezelf als een soort 'nomade' die probeert de Veiligheidsregio's meer met elkaar te verbinden. Veel te vaak wordt het 'wiel' nog opnieuw uitgevonden. Ik ben o.a. betrokken bij het landelijk project "Digitale Bereikbaarheidskaart", waarmee landelijke basisregistraties beschikbaar komen voor de dagelijkse operationele informatievoorziening. Anders dan het project Netcentrisch werken (waar we wel mee afstemmen) blijft hier een leveranciersmarkt, dus regio's kunnen hun eigen software blijven gebruiken voor het maken/beheren en gebruiken van kaarten, en dat levert veel goodwill op merk ik.
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst


vesalius

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,506
Reactie #112 Gepost op: 30 oktober 2011, 09:37:52
In regio RR, wel het kasteel van Sparta en de Kuip vermeld maar niet Woudestein van Excelsior (en dan ben ik geeneens voetbalfan  ;))

Verder zie ik dat je de Van Ghent-kazerne onder landmacht hebt gezet. Daar worden de mariniers niet blij van...  >:D


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #113 Gepost op: 30 oktober 2011, 09:40:27
@jwva

Als je dat allemaal alleen gedaan hebt dan neem ik mijn petje voor je af.
One hell of a Job. Klasse!  O0
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #114 Gepost op: 30 oktober 2011, 09:42:32
Citaat
Firefox geeft tooltips als één regel: jammer, maar dat kan ik niet verhelpen. Firefox interpreteert de html dus (nog) niet correct
In Firefox 7.0.1 krijg ik tooltips met twee regels, dus het kan zijn dat het bij oudere versies niet goed gaat.
Misschien handig als iedereen er bij meld welke versie van welke browser ze gebruiken. Dan weet jwva ook hoe het zit.

Edit: inzoomen in Firefox met Ctrl +.


Anne

  • Hoofdbrandwacht
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 158
  • Wherever I lay my head... that's my home.
Reactie #115 Gepost op: 30 oktober 2011, 10:09:35
in Sint Anne (fryslan) staat een ambulancepost vermeld op de warmoeststraat 61, deze was gevestigd op de locatie van de brandweer. De ambulancepost is al een tijdje verhuist naar de Seeduker in Stiens, de brandweerkazerne is er nog wel.

Groeten Anne
Groet Anne


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #116 Gepost op: 30 oktober 2011, 11:32:27
In regio 17: symbool ambupost Dirksland geeft als info -> risico object LPG. Ik denk even naar kijken.


Firefighter1970-b.d.

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,293
Reactie #117 Gepost op: 30 oktober 2011, 12:22:18
Gelderland-Midden:
1 Defensieoefenterrein De Ginkelse Heide symbool staat er wel maar zonder nadere aanduiding of klikbaar te zijn.
2 Camping De Dikkenberg Laarweg 15 6732 DG Harskamp is geen camping,maar dressuurstal,paardenfokkerij en stoeterij Resim Dressage.
   Laarweg 15 is een postadres van RESIM beheersmaatschapijen welke o.a. Camping/recreatiepark De Dikkenberg in Bennekom exploiteerd.  
3 Recreatiepark De Dikkenberg Panoramaweg 27 6721 MK Bennekom staat er niet op.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #118 Gepost op: 30 oktober 2011, 12:27:32
In legenda aanwijzen en oplichten van locaties niet actief in regio's 15 en 18, wel in regio's 16 en 17.


jwva

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
  • OOV adviseur, trainer, cartograaf
    • Imergis organisatiebloei
Reactie #119 Gepost op: 30 oktober 2011, 14:12:47
Dank allemaal weer, het is genoteerd voor komende week.
Als het goed is zijn volgende week ook alle legenda's actief.

Zelf nog een venijnige fout gevonden: overal waar in de tooltip een " (aanhalingsteken) staat, wordt de rest van de tooltip afgekapt. Voorbeeld: gevangenis de Koepel in Haarlem. Oplossing: alle aanhalingstekens in de database vervangen door de html code " en dan pas html genereren - genoteerd!  0098
Met hartelijke groet,  Jan-Willem van Aalst ________________________________ tw: janwillemvaalst