DBBO goede organisatie?

Auteur Topic: DBBO goede organisatie?  (gelezen 4484 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

arie1985

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
  • Meer hulp dan alleen, daar red je levens mee
Gepost op: 2 juni 2011, 08:25:22
Ik werk zelf bij de beveiliging ik heb bij bloemink en securytas ik werk nu in Eindhoven maar had een vraag is dbbo leuk en goed organiseert. want ik wil er best werken beter loon had ik gehoord




dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #1 Gepost op: 2 juni 2011, 08:37:42
Ik werk zelf bij de beveiliging ik heb bij bloemink en securytas ik werk nu in Eindhoven maar had een vraag is dbbo leuk en goed organiseert. want ik wil er best werken beter loon had ik gehoord

Arie,

let ten eerste even op hoe je zinnen wegschrijft, want de opbouw van je zinnen is waardeloos. Je mag best af en toe komma's en punten gebruiken. Je zinnen zijn niet te lezen. O0

Voor je vragen over DBBO kan je o.a. terecht bij CMKmaat en Sylverster1986 en nog een paar leden die werken bij het DBBO.


arie1985

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
  • Meer hulp dan alleen, daar red je levens mee
Reactie #2 Gepost op: 2 juni 2011, 08:45:51
het spijt me van de zinnen :D.
ik zal er op letten !!, ik zal aan sylvester1986 vragen of hij reageert hier wel op mijn topic.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 2 juni 2011, 12:35:26
Het loon is inderdaad niet slecht, daar is voor mij alles mee gezegd.
Toen wij nog Luchtmachtbewaking (LB) waren, toen hadden we het beter.
Leuke extraatjes omdat we zelf alles regelden, weten bij wie je terecht kon als je P&O vragen had, weten bij wie je terecht kon als je een opleiding wilde volgen, niet elke keer uithelpen omdat de Landmachtbewaking weer mensen te kort komt en zo kan je wel doorgaan.
Ik ben al een tijd aan het kijken naar ander werk, alleen zit ik met een opzegtermijn van 3 maanden en dat is erg lastig.

Samen met een aantal andere mensen deel ik de mening: Wij zijn nu de prostituees van het DBBO. 98uiye


arie1985

  • Beveiliger
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 14
  • Meer hulp dan alleen, daar red je levens mee
Reactie #4 Gepost op: 2 juni 2011, 16:52:02
oke dank je voor je infomatie


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #5 Gepost op: 2 juni 2011, 16:54:52
Beetje overbodig topic en zelfs Securitas is verkeerd gespeld, nota bene je eigen werkgever! Daar deze vragen via PM beantwoord kunnen worden en in de reeds bestaande DBBO-topics plek is voor dit soort vragen, hierbij een slotje.

M.v.g,

Dinges
MOD