auto doorzoeken ed.

Auteur Topic: auto doorzoeken ed.  (gelezen 14742 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 7 juni 2011, 13:30:49
Ja dan kan je wel concluderen dat niet iedereen zo als jou is  O0

Om verder nog even in te gaan op je staande houding ....

Google eens op de term Pluk ze wetgeving & Financiële Recherche  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #11 Gepost op: 7 juni 2011, 13:35:42
oke maar nu even eerlijk he,

Stel ik had de auto door drugszaken of wat dan ook.

En de politie vraagt hoe kom je er aan dan ga je toch niet zeggen ja ik handel in drugs oid.  098uo

Daarom beetje vreemd dat ze het vragen en dan denken van oke nou het zal wel waar zijn ...


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #12 Gepost op: 7 juni 2011, 13:44:31
Stel ik had de auto door drugszaken of wat dan ook.
En de politie vraagt hoe kom je er aan dan ga je toch niet zeggen ja ik handel in drugs oid.  098uo

Natuurlijk niet, tenzij je de leukste thuis bent en zoiets zegt terwijl het niet zo is.
Waar het om zou kunnen gaan is jouw manier van reageren.

Verder valt het inderdaad op dat jij wel erg veel rare dingen meemaakt, misschien kun je er een boek over schrijven ;)


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #13 Gepost op: 7 juni 2011, 13:47:28
Ja oke maar ik bedoelde er mee te zeggen dat ik zelf dacht dat als ze je staande houden je moet kunnen bewijzen hoe je er aan komt en niet dat ze het vragen maar dat je het op papier heb staan.


een boek schrijven ik zal er over nadenken ik heb nu toch al reclame gemaakt voor mn nieuwe boek op dit forum  ;D


MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Reactie #14 Gepost op: 7 juni 2011, 15:37:14
Vreemd topic van je Vinn..

Goed,
je bent 19 en hebt een Z4...?
Iemand van 19 zit nog in het minimale jeugdloon en ja als zoiemand een Z4 kan kopen/rijden en onderhouden is apart maar toch niet onmogelijk ?
Je kan wel een rijke pappie hebben die je dat ding kado hebt gedaan.

Je zal best wel de aandacht getrokken hebben in het verkeer waardoor ze je even eruit geplukt hebben.
Dat je op papier bewijs moet hebben hoe jij aan die auto komt is onzin..
Groetjes, Marco


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #15 Gepost op: 7 juni 2011, 16:39:23
nee dat is niet zo want ze hadden er niks op aan te merken en vonden me zelfs netjes rijden.. bedoel wat is er mis mee om 45 te rijden waar je 50 mag en overal netjes je knipperlicht aan doen?

Niks he?

Wat ik ook al zei het was ook om een blaas controle te doen en daarbij mijn auto te doorzoeken en een heel intervieuw af te geven..

Dus niet meteen zo een conclusie trekken van hij zal vast wel te hard gereden ofzo want dat is dus totaal niet zo!


MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Reactie #16 Gepost op: 7 juni 2011, 17:00:28
Leg eens uit hoe je tot stilstand moet komen ?
Reed het busje voor je en is de achterste auto er later bijgekomen of hebben ze je daadwerkelijk klem gereden ?
Want ik vindt het nogal wat om op deze manier gecontroleerd te worden.
Als jeje gewoon normaal in het verkeer beweegt zijn er toch geen 2 auto's nodig om jou tot stilstand te krijgen ?
Of woon je in èèn of ander dorp waar ze jou hèèl goed kennen en ze je daarom zo benaderen ?
Lezen we de volgende keer dat je dmv een BTGV bent gecontroleerd ? ;D
Laat ook dat even weten  ;D

Ooit ben ik door 2 politievoertuigen "klem" gereden....tenminste,
auto voor mij en in mijn spiegel zie ik vanuit de verte een ander politievoertuig zeer hard naderen.
De voorste auto reed al aardige tijd voor me (midden van de nacht) en ik voelde meteen al aan dat ze mij moesten hebben.
Toen ik het achterste voertuig zo hard zag naderen ben ik meteen stil gaan staan tot grote verbazing van de agenten in de voorste...nog nooit zo snel 2 koppies zien draaien.
Helaas voor hun hadden ze de verkeerde voor zich  8)

Wat ik met dit verhaal wil zeggen,
ik werd toen daadwerkelijk gecontroleerd door 2 auto's en god weet wat er nog meer in de buurt zat.
Zal best een reden gehad hebben maar de normale gang van zaken is het niet.
Groetjes, Marco


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #17 Gepost op: 7 juni 2011, 17:02:19
nee dat is niet zo want ze hadden er niks op aan te merken en vonden me zelfs netjes rijden.. bedoel wat is er mis mee om 45 te rijden waar je 50 mag en overal netjes je knipperlicht aan doen?

Niks he?

Wat ik ook al zei het was ook om een blaas controle te doen en daarbij mijn auto te doorzoeken en een heel intervieuw af te geven..

Dus niet meteen zo een conclusie trekken van hij zal vast wel te hard gereden ofzo want dat is dus totaal niet zo!
Vragen staat vrij in Nederland. Aan jou de keuze of je gaat antwoorden of niet.
En misschien dat je eens kan googlen op Bfer en plukze. Onlangs een prachtpresentatie van de Bfer aan de Linnaeusstraat gehad , als je dat leest kan je misschien inzien waarom ze jeugdigen in dure auto's langs de kant zetten.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,045
    • Harm Infra Transport
Reactie #18 Gepost op: 7 juni 2011, 17:12:09
Vragen staat vrij in Nederland. Aan jou de keuze of je gaat antwoorden of niet.
En misschien dat je eens kan googlen op Bfer en plukze. Onlangs een prachtpresentatie van de Bfer aan de Linnaeusstraat gehad , als je dat leest kan je misschien inzien waarom ze jeugdigen in dure auto's langs de kant zetten.
Om verder nog even in te gaan op je staande houding ....

Google eens op de term Pluk ze wetgeving & Financiële Recherche  ;)

Ik vind ook dat Vinn veel overkomt, echter als om deze reden elke jonge man/vrouw in een duurdere auto maar zo gecontroleerd mag/moet worden omdat men het wel vreemd vind de combi "auto-persoon". Dan vind ik het dus niet kunnen dat is gewoon discriminatie, een ouder iemand met een dure auto heeft er dus geen last van? Blij dat het niet zo was toen ik mijn rijbewijs haalde, ik was 18 en reed een BMW ALPHINE 323i. Enige keren dat ze me daarmee stopten was om hem te bewonderen, enneh ondanks dat dat best leuk was was het ook wel irri soms 0098
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #19 Gepost op: 7 juni 2011, 17:18:42
Ik vind ook dat Vinn veel overkomt, echter als om deze reden elke jonge man/vrouw in een duurdere auto maar zo gecontroleerd mag/moet worden omdat men het wel vreemd vind de combi "auto-persoon". Dan vind ik het dus niet kunnen dat is gewoon discriminatie,
Even een voorbeeldje:
Hoe vaak zie je een dure auto rijden met een persoon erin waarbij je denkt: "Hmm hoe krijgt hij dat voor elkaar." Juist, om die gasten gaat het.
Het gaat niet alleen om de auto, vaak blijkt na controle van de eigenaar van het voertuig (nog voor de staande houding) dat een figuur antecedenten heeft. Het is juridisch al lang dicht getimmerd dat het hier niet om discriminatie gaat. Dus nogmaals, lang niet iedere jonge man in een auto wordt gecontroleerd. Het gaat om het gehele plaatje van bestuurder/auto/gedrag en verleden in de politiesystemen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.