auto doorzoeken ed.

Auteur Topic: auto doorzoeken ed.  (gelezen 14808 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Reactie #20 Gepost op: 7 juni 2011, 17:30:56
Ik vind ook dat Vinn veel overkomt, echter als om deze reden elke jonge man/vrouw in een duurdere auto maar zo gecontroleerd mag/moet worden omdat men het wel vreemd vind de combi "auto-persoon". Dan vind ik het dus niet kunnen dat is gewoon discriminatie, een ouder iemand met een dure auto heeft er dus geen last van? Blij dat het niet zo was toen ik mijn rijbewijs haalde, ik was 18 en reed een BMW ALPHINE 323i. Enige keren dat ze me daarmee stopten was om hem te bewonderen, enneh ondanks dat dat best leuk was was het ook wel irri soms 0098

Nee is ook geen normale zaak dat Vin zo gecontroleerd wordt.
En of het discriminatie is ?
Hier rijdt een Audi RS8 rond met 2 personen van NoordAfrikaans uiterlijk en rond de 21 jaar.
Dag en nacht rijden ze ermee rond hier en maar hangen in die kar.
Dan wèèt je toch al dat dat geen zuivere koffie is ofwel ?

Toen jij in je 323i 6 pitter (zeldzame) Alpine reed moest je daar neem ik aan gewoon hard voor werken toch ?

@Vin,
Rijdt je ook weleens in een andere auto die wat minder opvalt ?
Ben je dan ook nog een hotspot voor de politie ?
Dit vraag ik ivm misschien dat ze jou met je Z4 meteen eruit pikken steeds en dat als je in een "normale" auto niet eens opvalt.
Groetjes, Marco


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #21 Gepost op: 7 juni 2011, 17:52:11
Ik rijd heel soms in de auto van mn vader een Opel en dan kijken ze me niet eens aan de politie dan, zodra ik in mn Z4 rij dan zie je 9 van de 10 agenten me echt aanstaren..

Ik had het er laast nog over met een kennis van me dat het niet zo heel fijn is..

Met klemrijden bedoel ik dit:

1 noodhulp auto achter die een meter achter me stond  via de andere kant van de straat kwam een busje die 1 meter voor me stond en het is een straat waar je met moeite langs kan als er tegemoedkomend verkeer aan komt soms moet je zelfs via de stoep een stukje.

En binnen no-time stonden er 4  agenten om me heen...

Met de vraag van waarom ik zo rij... ik zeg ik ontwijk dan die drempels waarop de agente zegt jaja is wel verdacht hoor..  Ik zo : waarom zou ik anders zo rijden :S


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #22 Gepost op: 7 juni 2011, 17:54:10
Met de vraag van waarom ik zo rij ik zeg ik ontwijk dan die drempels waarop de agente zegt jaja is wel verdacht hoor..  Ik zo : waarom zou ik anders zo rijden :S

Kijk, mijn lijstje klopt dus.....  :D
Het gaat om het gehele plaatje van bestuurder/auto/gedrag en verleden in de politiesystemen.
Laat ik het zo zeggen, je kan niet oordelen over mensen hier op het forum. Maar gezien de posts van Vinn denk ik dat hij bij mij ook een controle zou krijgen.....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #23 Gepost op: 7 juni 2011, 17:55:36
Kijk, mijn lijstje klopt dus.....  :DLaat ik het zo zeggen, je kan niet oordelen over mensen hier op het forum. Maar gezien de posts van Vinn denk ik dat hij bij mij ook een controle zou krijgen.....

Oja wat een onzin zeg..

Je kan via 2 straten aanrijden 1 straat heb je 1 kleine drempel en de andere heb je er 6! die erg hoog zijn.

Dan snapt iedereen toch dat je met een (lage)Z4   1 straatje omrijd en dan hebben we het over 50 meter sjonge jonge zeg..  Wat verdacht... not


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #24 Gepost op: 7 juni 2011, 18:00:33
Tja, Vinn je kan hoog of laag springen. Blijkbaar nodigt jou gedrag uit tot een controle. Jou topics gezien lijkt het mij dat je inmiddels bekend bent bij de politie in jou regio (ook gezien je artikel 5 verhaal) Daarbij valt jou rijgedrag dus blijkbaar op. Ik vind het niet zo gek dat je dan gecontroleerd wordt.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #25 Gepost op: 7 juni 2011, 18:01:57
mijn gedrag ?

Dan nodig ik je een keertje uit naast me plaats te nemen kijken of je dan nog nog steeds zo praat over 'mijn gedrag'

'mijn gedrag' is dat ik een Z4 rij meer niet... en dat weten ze zelf ook


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #26 Gepost op: 7 juni 2011, 18:12:34
Ach ja, lees je eigen posts nog eens na. Ik vind het trouwens wel origineel dat je schrijft:
Ik heb ook gewoon geen geld daarvoor omdat ik nog 3 maanden een opleiding doe dus moet ik geld lenen bij de bank.
Citaat
en mijn advocaat is nog gratis ben nog geen 21 en verdien nog niet zo veel

En dat je in een Z4 rijd..... Of is dat de reden dat je moet lenen....  e050
Daarnaast heb je het over je artikel 5 verhaal, dat is dus ook bekend bij de politie. Ik vind je reacties hier op het forum gewoon erg bijzonder. Als deze gelijk zijn aan je gedrag buiten het forum dan vind ik het niet gek dat je wat extra aandacht krijgt. Dat is het enige wat ik er mee wil zeggen.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #27 Gepost op: 7 juni 2011, 18:17:03
Volgensmij hoef ik hier niet in het openbaar te zeggen hoe ik aan mijn geld kom dus dat doe ik ook zeker niet!

Wel vreemd he de politie ging me staande houden en pas daarna gingen ze vragen staat de auto op je naam dus ze wisten pas dat ik het was nadat ze me staande hadden gehouden.

Maar het heeft toch geen nut om hier met echte politie mensen te gaan praten want ze nemen het toch altijd voor elkaar op heb ik wel gemerkt..


sylvester1986

  • Gast
Reactie #28 Gepost op: 7 juni 2011, 18:20:30
Maar het heeft toch geen nut om hier met echte politie mensen te gaan praten want ze nemen het toch altijd voor elkaar op heb ik wel gemerkt..
Als je dat denkt, waarom stel je de vraag dan toch?


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #29 Gepost op: 7 juni 2011, 18:21:57
omdat er ook andere mensen kunen reageren