auto doorzoeken ed.

Auteur Topic: auto doorzoeken ed.  (gelezen 14837 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #50 Gepost op: 8 juni 2011, 11:19:09
Een knul van 19 in een BMW Z4 (slordige 60.000 eurie) die op een HV-forum niet wil vertellen hoe hij dit voertuigje bekostigd heeft, maar ondertussen wel berichten laat doorschemeren met de info dat ie financieel niet zo ruim zit...

En dat met droge ogen op een HV-forum waar het stikt van de agenten. Om vervolgens schouderophalend af te vragen waarom ie toch ''in the picture'' belandt... Next!  ;D


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #51 Gepost op: 8 juni 2011, 13:20:21
grappig man!  98uiye

Hoe weet jij nou hoe duur die Z4 is? je hebt een goedkopere uitvoering en een hele dure,

Bedoel wat nou als er 3 ton op de teller staat en het een opknappertje is? en hij 10e hands is...


Gast

  • Gast
Reactie #52 Gepost op: 8 juni 2011, 13:21:55
Vinn wil graag aandacht en krijgt dit elke keer door proefballonnetjes op te laten die waar zouden kunnen zijn maar ook gewoon verzonnen.

Er is elke keer wel wat.
Volgende week in "de verhalen van Vinn, wat overkomt me nu toch weer...."

Ik kan niet wachten.


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #53 Gepost op: 8 juni 2011, 13:25:33
Wat denk je nou zelf! dat ik dit ga verzinnen! vraag het na dan bij Bureau Velsen met je onzin bericht


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #54 Gepost op: 8 juni 2011, 13:35:46
Ik kan niet wachten.

En elke keer dat er in of door zijn verhaal geprikt wordt reageert hij als een gebeten hond of veranderd de casus opeens...
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Gast

  • Gast
Reactie #55 Gepost op: 8 juni 2011, 13:39:10
Wat denk je nou zelf! dat ik dit ga verzinnen! vraag het na dan bij Bureau Velsen met je onzin bericht

Waarom ga je zelf niet bij Bureau Velsen vragen waarom ze jou elke keer moeten hebben dan. Wat wil je eigenlijk bereiken? Dat je geloofwaardigheid nog minder wordt dan dat het al is met al je "ach gossie ze moeten mij elke keer hebben" berichten?


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #56 Gepost op: 8 juni 2011, 13:39:18
in mijn verhaal geprikt?

kom eens met de feiten dan


Vinn

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 202
Reactie #57 Gepost op: 8 juni 2011, 13:40:06
Waarom ga je zelf niet bij Bureau Velsen vragen waarom ze jou elke keer moeten hebben dan. Wat wil je eigenlijk bereiken? Dat je geloofwaardigheid nog minder wordt dan dat het al is met al je "ach gossie ze moeten mij elke keer hebben" berichten?

Elke keer? Ik zeg dat dit de 1e keer is of zeg ik dat dit me 3 keer op een dag overkomt...


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #58 Gepost op: 8 juni 2011, 15:00:19
Toen jij in je 323i 6 pitter (zeldzame) Alpine reed moest je daar neem ik aan gewoon hard voor werken toch ?

Ja, voor de brandstof, de auto gekocht met een erfenis e050
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #59 Gepost op: 8 juni 2011, 15:11:06
Elke keer? Ik zeg dat dit de 1e keer is of zeg ik dat dit me 3 keer op een dag overkomt...

Nee, je zegt idd niet dat het 3 keer p/dag gebeurd.  Wat er wel gebeurd is dat je de aandacht trekt van de politie, op wat voor een manier zou ik niet weten. Je trek iig de aandacht. Je heb nog geen 2 jaar je rbw en komt met de meest aparte casussen op de proppen, die ik in bijna 20 jr auto en motorrijden nog nooit aan de hand heb gehad. Dit terwijl ik ook in/op behoorlijk opvallende auto's en motoren heb rondgereden.


kom eens met de feiten dan

Er zijn al feiten genoeg genoemd door diverse collega's van mij. Wat wil je nu nog meer weten over deze casus die je nu weer aanhaalt.


Ik heb persoonlijk het idee dat je van mijn (oud)politieKMar collega's bepaalde uitspraken probeert te forceren, die ze eigenlijk niet willen geven. Wat de rede daarvoor is zo ik niet weten.
Al je casussen die je heb gepost, lijken daarop uit te draaien.

Wacht met spanning op de volgende spannende casus vanuit Velsen en omgeving.