Bekeuren/straffen aan de hand van een zelfgemaakte videofilm, Ja of nee?

Auteur Topic: Bekeuren/straffen aan de hand van een zelfgemaakte videofilm, Ja of nee?  (gelezen 9540 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

MarcoIF

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 350
    • RotterDamse Vos
Wou net zeggen ja...
Kenteken is echt niet leesbaar.

@langemotormuis,
je kan die auto wel tegen komen maar wat bewijst het dat het die auto is ?
Veel van deze auto's zijn er niet maar er rijden ook meerdere F40's in NL rond.. (als voorbeeld)
Zijn nu alle GT-R's in het wit verdacht ? (want dan pak ik straks de boodschappen auto wel even  098uo)
Groetjes, Marco


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
@langemotormuis,
je kan die auto wel tegen komen maar wat bewijst het dat het die auto is ?
Veel van deze auto's zijn er niet maar er rijden ook meerdere F40's in NL rond.. (als voorbeeld)
Zijn nu alle GT-R's in het wit verdacht ? (want dan pak ik straks de boodschappen auto wel even  098uo)

Als men echt wil en men heeft toestemming van het OM, kan men via het RDW alle witte GT-R eigenaren opvragen en uitnodigen aan het bureau voor nader onderzoek. Dit gaat erg ver maar de mogelijkheid is er wel.


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Het zou mij overigens niet verbazen als deze jongen bekend is in de politiesystemen met een aantal mutaties waarin hij rijdend is aangetroffen in deze auto....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Citaat
De man zegt in het AD dat de bolide niet van hem is. Hij mocht van de eigenaar een stukje rijden.


Als ik by the way eigenaar zou zijn van zo'n auto, die ook nog eens is opgevoerd naar ruim 500pk, zo ik heb never nooit uitlenen aan een jochie van 19.

Ik zou als eigenaar dan ook direct actie ondernemen als ik mijn auto zo op internet zou zien staan.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Overigens voor degene die het intressant vinden. Dit is op de N205 bij Hoofddorp, en de bebouwde kom is in de wijk Heemsteedse Dreef.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Nebh

  • Stagaire
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Er is wel een foto van de Nissan te zien echter is het kenteken onleesbaar gemaakt. O0

Het betreft iig de Drie Merenweg in Hoofddorp. Zal mijn ogen eens open houden in de Haarlemmermeer of ik er een zie rijden.

als men hoofden van vermeende pedofielen weer zichtbaar kan krijgen, dan zal zo'n kenteken ook niet erg moeilijk zijn.
neem aan dat jongens van 18/19 niet erg geavanceerde bewerkingsapperatuur hebben :)
Wel heb ik destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk… Dus blijf ik lopen door de sloten, liefst in zeven tegelijk.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
neem aan dat jongens van 18/19 niet erg geavanceerde bewerkingsapperatuur hebben :)

Daarom juist, als jij het met paint weg werkt krijg jij hem niet meer terug.  O0

Dit in tegenstelling tot de grotere programma's daar kun je altijd ongedaan maken.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Nebh

  • Stagaire
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
met paint ga je niet zo mooi het bochtje om bij het nummerbord, tzal waars een photoshopprogramma puntzoveel zijn.
maar goed, kereltje heeft veel geluk gehad dat er niet opeens een kind over de weg liep.
brrrrr.
Wel heb ik destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk… Dus blijf ik lopen door de sloten, liefst in zeven tegelijk.


Bozo

  • Kerninstructeur C2000
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 832
In het vakblad Verkeersknooppunt heeft in december 2008 (nr. 168) een uitgebreid artikel over een soortgelijke zaak gestaan met als omschrijving:
· Optreden tegen verkeersovertredingen via You Tube lastig maar niet onmogelijk
Belangrijk: filmpje direct veilig stellen en getuigen vinden

Er zijn dus wel mogelijkheden om de bestuurder in dit geval aan te pakken. Heb het artikel helaas niet digitaal.
Vroeger, toen je koe nog met een korte oe schreef!


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
als men hoofden van vermeende pedofielen weer zichtbaar kan krijgen, dan zal zo'n kenteken ook niet erg moeilijk zijn.
neem aan dat jongens van 18/19 niet erg geavanceerde bewerkingsapperatuur hebben :)

Uh zoveel heb je daar echt niet voor nodig. Tien jaar geleden misschien wel, vandaag de dag trek je alles van internet. Zijn we die 2 gasten inmiddels al vergeten die een jaar of 2 geleden alle media (en zelfs TV-shows zoals Jensen) haalden met hun gemanipuleerde video's waarin ze deden alsof ze de omroepinstallatie van de NS hadden gehackt, matrixborden boven de snelwegen en nog meer wat me zo 1,2,3 even ontschoten is. Zag er levensecht uit, maar was allemaal gemanipuleerd.

In dit specifieke geval zou het slechts een kwestie zijn van het aanpassen van de snelheidsindicatie (voor zover die al klopt?) en de beelden versneld afspelen. De bijbehorende audio valt ook wel recht te breien zodat dat niet raar gaat klinken. Het belangrijkste gegeven in dit filmpje is de snelheid waarmee overige weggebruikers worden gepasseerd. Dat is niet 1,2,3 te manipuleren, er vanuitgaande dat de gemiddelde weggebruiker de aldaar maximale snelheid rijdt.