Bekeuren/straffen aan de hand van een zelfgemaakte videofilm, Ja of nee?

Auteur Topic: Bekeuren/straffen aan de hand van een zelfgemaakte videofilm, Ja of nee?  (gelezen 9537 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

sylvester1986

  • Gast
Filmpje niet gezien, maar als het om een aanranding gaat, zeker straffen.
=================
Politie onderzoekt mogelijke aanranding

TILBURG - De politie in Tilburg zoekt een meisje en drie jongens die zijn te zien op een filmpje dat maandag is ontdekt op internet.

De beelden gemaakt met een mobiele telefoon wijzen op een mogelijk aanranding door de jongens.
De Brabantse politie werd maandag door een ander korps geattendeerd op het filmpje. De politie wil van het meisje weten of ze door de jongens is aangerand of mogelijk zelfs verkracht of dat het filmpje is scène is gezet, zei een woordvoerder dinsdag.
Het filmpje is maandagavond uitgezonden door PowNews en naar aanleiding van tips die nadien zijn binnengekomen, gaat de politie er inmiddels vanuit dat de beelden zijn gemaakt in Tilburg. Drie rechercheurs werken aan de zaak.

http://www.nu.nl/binnenland/2811015/politie-onderzoekt-mogelijke-aanranding.html


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,586
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Filmpje niet gezien, maar als het om een aanranding gaat, zeker straffen.
=================
Politie onderzoekt mogelijke aanranding

http://www.nu.nl/binnenland/2811015/politie-onderzoekt-mogelijke-aanranding.html

En inmiddels zitten sinds gisteren de verdachten van deze zaak achter slot en grendel en is dankzij PowNews de hele zaak
in een stroomversnelling gekomen met dit mooie resultaat als gevolg.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


sylvester1986

  • Gast
Die vraag past hier beter denk ik.
Dit snap ik dus niet, kan er bij mij niet in. Zo een waanzinnige zijn rijbewijs voorlopig laten houden, kan het nog Belgischer?   ::)
Hoe zit het bij ons hier? Ik denk dat het per direct wordt ingehouden of niet?


Ludovicus

  • Beveiliger
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
  • Errare humanum est
vandaag op stubru in het nieuws gehoord dat er in België een man is veroordeeld tot 2.5j rij ontzegging en (ik geloof) €2700 boete ivm rijden van 290 op de snelweg met een Austin Martin. EEA was boven water gekomen omdat de 16 jarige passagier dit gefilmd en op youtube gezet had.
Beveiliger én Beroeps Verkeersregelaar - Ik sta graag in op de weg!


WoBaDijk

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 64
vandaag op stubru in het nieuws gehoord dat er in België een man is veroordeeld tot 2.5j rij ontzegging en (ik geloof) €2700 boete ivm rijden van 290 op de snelweg met een Austin Martin. EEA was boven water gekomen omdat de 16 jarige passagier dit gefilmd en op youtube gezet had.

Klopt, het zou om dit filmpje gaan: Aston Martin V12 Vantage Carbon Black 292Km/u in Belgium Full Version HD 720p