Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie

Auteur Topic: Signalering op voertuigen van de Verkeerspolitie  (gelezen 123182 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #200 Gepost op: 25 december 2011, 19:45:47
In dit topic staat ook een lamp voor op het dak.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=58502.new#new

Het is een ontwerp uit mijn eigen bovenkamer en met de hulp van Dion tot een plaatje gemaakt.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #201 Gepost op: 25 december 2011, 19:52:27
Je moet/kan de vraag nog leuker stellen! Waarom heeft men in andere landen al die problemen niet en is Nederland het enige (bekende) land waar men loopt te klooien ....

Tja het is een beetje moeilijk vergelijk trekken als we niet weten hoe het in andere landen gaat....(maar ik vrees dat je gelijk hebt)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
Reactie #202 Gepost op: 25 december 2011, 20:29:32
Nog een mooie oplossing uit Amerika vind ik de LED's voor onder de buitenspiegels:



De lampen hebben een uitstralingshoek van meer dan 180graden! Dus zowel naar voren, als opzij als gedeeltelijk naar achter(zodat hij niet de bestuurder in zijn gezicht schijnt)!
Ergens op dit forum kwam ik ze ook al tegen op een ambulance...


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #203 Gepost op: 25 december 2011, 20:37:30
De lampen hebben een uitstralingshoek van meer dan 180graden! Dus zowel naar voren, als opzij als gedeeltelijk naar achter(zodat hij niet de bestuurder in zijn gezicht schijnt)!
Ergens op dit forum kwam ik ze ook al tegen op een ambulance...

Tja dan heb je ook weinig problemen meer met de 360gr rondom zullen we maar zeggen  O0
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #204 Gepost op: 26 december 2011, 01:30:48
Nu we het er toch over hebben, zou een Federal Signal Legend, net zoals op de MMT Volvo's niet veel minder ruis met zich mee brengen als de Vista ? Stopbordjes kun je dan (net als vroeger) wegwerken in de achterklep en zonneklep en klaar ben je ....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
Reactie #205 Gepost op: 26 december 2011, 02:00:36
alleen dan zal er nog een los pitje op moeten komen met amber... of dual color :)


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #206 Gepost op: 26 december 2011, 03:19:25
Nu we het er toch over hebben, zou een Federal Signal Legend, net zoals op de MMT Volvo's niet veel minder ruis met zich mee brengen als de Vista ? Stopbordjes kun je dan (net als vroeger) wegwerken in de achterklep en zonneklep en klaar ben je ....
alleen dan zal er nog een los pitje op moeten komen met amber... of dual color :)
De MMT-Volvo's hebben een amber pitje, en voor het blauw zit onder dat amber pitje een goed uitgeruste lichtbalk.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #207 Gepost op: 26 december 2011, 09:09:45
Of zoals op deze C3 opgelost, amber verwerken in de steunen van de balk. Als je dit zowel voor als achter op de hoeken doet heb je ook 360 graden amber!
Citroên C3 Handhaving Zuid-Limburg
 ernd22

Past ook bij een (goed gevulde) LFL of andere platte balk :)
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #208 Gepost op: 26 december 2011, 09:28:47
Nu we het er toch over hebben, zou een Federal Signal Legend, net zoals op de MMT Volvo's niet veel minder ruis met zich mee brengen als de Vista ? Stopbordjes kun je dan (net als vroeger) wegwerken in de achterklep en zonneklep en klaar ben je ....

Geen idee, maar zou het graag willen uitproberen, net als twee movia sl-led bicolor op pootjes (1 x links voor en 1 x rechts achter). Maar ja..............................


André Welten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,332
Reactie #209 Gepost op: 26 december 2011, 12:46:23
Nu we het er toch over hebben, zou een Federal Signal Legend, net zoals op de MMT Volvo's niet veel minder ruis met zich mee brengen als de Vista ? Stopbordjes kun je dan (net als vroeger) wegwerken in de achterklep en zonneklep en klaar ben je ....
1 telefoontje van de luyden van VTSPN naar een (of meer) MMT-teams en ze weten het (zonder een hoop geëxperimenteer). Hoe simpel kan het zijn...