BRANDWEERscooters/brommers

Auteur Topic: BRANDWEERscooters/brommers  (gelezen 8097 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 24 november 2004, 20:10:05


Haha 30 scooters met roepnummers in Hellevoet...ut zou wat wezen zeg ;D

Maar het zijn mooie scooters ;D

dit zijn nog 25 km (snorfietsen) ook, schiet dus ook niet echt op
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #11 Gepost op: 24 november 2004, 21:24:48
in aalsmeer is dit zeker niet het geval, als je onderweg bent moet je vaak meerdere binnen wegen rijden en / of de grote weg n201, hier staat wel vaak file maar met een scooter doe je er toch zeker vaak langer over dan met de auto (dit hoor ik van vrienden) ik denk dat dit vooral in de '''kleinere'' gemeentes een goede uitkomst is, bij ons zou het niet zo goed werken met vrijwilligers uit de hele gemeente denk ik

Er zijn ook meer plaatsen dan alleen Alsmeer :-)

Gr
Erik


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #12 Gepost op: 24 november 2004, 21:25:09



in aalsmeer is dit zeker niet het geval, als je onderweg bent moet je vaak meerdere binnen wegen rijden en / of de grote weg n201, hier staat wel vaak file maar met een scooter doe je er toch zeker vaak langer over dan met de auto (dit hoor ik van vrienden) ik denk dat dit vooral in de '''kleinere'' gemeentes een goede uitkomst is, bij ons zou het niet zo goed werken met vrijwilligers uit de hele gemeente denk ik
MM vreemd,ik ben een beetje plaats bekend bij jou.En je zou toch verwachten dat je vooral in de spitsuren sneller langs de N201 zou zijn,want daar kan het behoorlijk vast staan :-X


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #13 Gepost op: 24 november 2004, 22:12:05

MM vreemd,ik ben een beetje plaats bekend bij jou.En je zou toch verwachten dat je vooral in de spitsuren sneller langs de N201 zou zijn,want daar kan het behoorlijk vast staan :-X
De N201 staat vooral vanaf hoofddorp tot de brug vast, en die jongens van paraat komen daar de brug over ;) en aan de andere aknt voor de brug, de brandweer zit aan de andere kant van 't durrep :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


paul32

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 24 november 2004, 22:30:10
;D haha 703 snorfiets uitgerukt naar kazerne voor ongeval beknelling verwachte aankomsttijd over 20 minuten .
tis een idee om er o&g op te doen dan lukt het wel ;) ;) ;) ;) :D ;D :P :) ;) ;D :D :D :) ;D ;)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #15 Gepost op: 24 november 2004, 22:34:18



dit zijn nog 25 km (snorfietsen) ook, schiet dus ook niet echt op

Nou ze gaan harder hooooor ;D


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 24 november 2004, 23:00:31

MM vreemd,ik ben een beetje plaats bekend bij jou.En je zou toch verwachten dat je vooral in de spitsuren sneller langs de N201 zou zijn,want daar kan het behoorlijk vast staan :-X

dat is waar, maar met een 25 km brommer niet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #17 Gepost op: 24 november 2004, 23:01:36

De N201 staat vooral vanaf hoofddorp tot de brug vast, en die jongens van paraat komen daar de brug over ;) en aan de andere aknt voor de brug, de brandweer zit aan de andere kant van 't durrep :P


idd klopt  helemaal daarom denk ik dat het voor sommige wel makkelijk is en voor andere niet
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #18 Gepost op: 25 november 2004, 21:03:47
Ik weet van een korps hier in de regio dat er 3 mensen werkzaam zijn bij het ziekenhuis in die plaats. Die hebben standaard de dienstbus van het korps bij zich en zodra de pieper gaat gaan ze met prio 1 naar de kazerne. Mag officieel natuurlijk niet, ook al omdat het voertuig niet is ingemeld, maar het gebeurt wel. Totdat het een keer fout gaat......
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #19 Gepost op: 27 november 2004, 14:29:59
Die scooters hebben toch geen zwaailicht en sirene???? En ik denk niet dat de automobilisten van tegwoordig aan de kant zullen gaan voor zo'n scootertje terwijl de auto ]elf veel sneller kan  :-\