Kogelwerende vesten, gewapende functies

Auteur Topic: Kogelwerende vesten, gewapende functies  (gelezen 9899 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

KC

  • Rijksambtenaar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #20 Gepost op: 23 oktober 2011, 11:13:06

@Hurkvanden:
Voor wat betreft de inzet Natres voor bewakingstaken: de criteria en procedures voor inzet Natres lijken mij niet bepaald geschikt voor publicatie op een openbaar forum.

Lt Col. Me link,
ik voorzie geen probleem zie link,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Korps_Nationale_Reserve
het moet, dus het kan


Lt. Col. Me

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,568
  • Nederland moet door!
Reactie #21 Gepost op: 23 oktober 2011, 12:17:46
@Hurkvanden:
Dat de Natres wordt ingezet voor bewakings- en beveiligingsopdrachten is algemeen bekend en geen geheim. U stelt echter dat bij een Alert State D de Natres bijstand zal verlenen. Daar is op de Wiki niets van te vinden en dit is ook niet zonder meer waar (hoewel waarschijnlijk). Hoe het wel zit, ga ik zoals u zult begrijpen niet op een openbaar forum uitleggen.
"Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts." -- Winston Churchill


KC

  • Rijksambtenaar
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 12
Reactie #22 Gepost op: 27 oktober 2011, 17:51:41
@Hurkvanden:
Dat de Natres wordt ingezet voor bewakings- en beveiligingsopdrachten is algemeen bekend en geen geheim. U stelt echter dat bij een Alert State D de Natres bijstand zal verlenen. Daar is op de Wiki niets van te vinden en dit is ook niet zonder meer waar (hoewel waarschijnlijk). Hoe het wel zit, ga ik zoals u zult begrijpen niet op een openbaar forum uitleggen.

Zo is mijn schrijven niet bedoeld.
ik wilde aangeven wanneer er een vest door de werkgever moet worden verstrekt.
wat beteft de Natres .... wilde DBBO-iets duidelijk maken, verder wilde ik het laten rusten....sorry voor het misverstand
het moet, dus het kan


CMKmaat

  • What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,151
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Reactie #23 Gepost op: 27 oktober 2011, 19:13:44
@Hurkvanden:
Dat de Natres wordt ingezet voor bewakings- en beveiligingsopdrachten is algemeen bekend en geen geheim. U stelt echter dat bij een Alert State D de Natres bijstand zal verlenen. Daar is op de Wiki niets van te vinden en dit is ook niet zonder meer waar (hoewel waarschijnlijk). Hoe het wel zit, ga ik zoals u zult begrijpen niet op een openbaar forum uitleggen.
Nou ... eigenlijk ... (ahum) stelde Maestro van den Hurk:
Als we van Alert States A naar D gaan, zal de werkgever zorg dragen voor een vest en helm op de man.
en
voor de locatie van de KL zal de Natres een deel van de taken overnemen b.v. toegangs beheersing
Tussen A en D zitten nogal wat tussenstappen. Ik kan het mis hebben maar AlSta/D hebben we in Nederland nog niet gehad.
In één van die tussenstappen zal inderdaad aanvullende uitrusting verstrekt worden.
Bij één van de andere tussenstappen zal het NATRES verhaal van kracht worden.
Ergens van A naar D dus.
Het ligt er maar net aan waar de klemtoon/interpretatie gelezen wordt. 998765
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.