GRIP 4 Ongeval na overval op geldtransporteur Amsterdam | Rijksweg A2 - Waardenburg 29-06-2011

Auteur Topic: GRIP 4 Ongeval na overval op geldtransporteur Amsterdam | Rijksweg A2 - Waardenburg 29-06-2011  (gelezen 69309 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Laten we niet vergeten dat deze jongens de overval erg professioneel hebben gepland en uitgevoerd. Wellicht willen ze wel dat justitie denkt dat er één van ze is overleden?


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Laten we niet vergeten dat deze jongens de overval erg professioneel hebben gepland en uitgevoerd. Wellicht willen ze wel dat justitie denkt dat er één van ze is overleden?

En dan ga je het risico nemen dat je betrapt wordt als je daar net fijn kaarsjes aan het plakken bent? Nee ik zie daar de logica niet van.. 98uiye


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
En dan ga je het risico nemen dat je betrapt wordt als je daar net fijn kaarsjes aan het plakken bent? Nee ik zie daar de logica niet van.. 98uiye

Tja, volgens mij is het tijdens de overval al duidelijk geworden dat ze lef hebben


Gast

  • Gast
Automatische wapens, explosieven, kid-napping en dan daarna bloemen en een waxinelichtje?
Beetje groot contrast, niet?


Bergnet67

  • Takelaar
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 91
Trouwens wel een zielig bij de pomp gekocht boeketje met een rouwkaars uit een tuincentrum,is toch al het geld gebruikt.

Enne psst,ik weet een bedrijfje in Haarlem die wel voor een snel interventie autootje kan zorgen. Model Supra of Skyline. Of ga effe bij Nissan kijken in ASD O0


Vroemvroem

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Wat ik er mee bedoel is dat dit geen doorsnee dieven zijn, en dat er overal rekening mee moet worden gehouden.


Thor

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 7,221
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Automatische wapens, explosieven, kid-napping en dan daarna bloemen en een waxinelichtje?
Beetje groot contrast, niet?

Het is inderdaad wel een beetje groot contrast. Misschien is er een spijtoptant binnen de groep van nog levende overvallers.


Aart Rietveld

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 157
Automatische wapens, explosieven, kid-napping en dan daarna bloemen en een waxinelichtje?
Beetje groot contrast, niet?

De bloemen hoeven natuurlijk niet door de resterende overvallers neergelegd te zijn. Wat dacht je van familie?


Gast

  • Gast
De bloemen hoeven natuurlijk niet door de resterende overvallers neergelegd te zijn. Wat dacht je van familie?
Of een grapjas die een geintje uithaalt, of een handlanger om iedereen op het verkeerde been te zetten.
Er valt geen zinnig woord te zeggen over wie of met welke reden. Het enige tastbare is DAT die zaken zijn aangetroffen, voor de rest is het gokken en gissen, én dat doen we niet op het forum  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Trouwens wel een zielig bij de pomp gekocht boeketje met een rouwkaars uit een tuincentrum,is toch al het geld gebruikt.

Enne psst,ik weet een bedrijfje in Haarlem die wel voor een snel interventie autootje kan zorgen. Model Supra of Skyline. Of ga effe bij Nissan kijken in ASD O0

Tsja, en dan? Ga je met een Nissan GT-R achter een Audi aan lopen blazen ... We hebben het al eerder besproken, dat moet je gewoon niet willen ...
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !