SBS6 - Overtreders

Auteur Topic: SBS6 - Overtreders  (gelezen 69512 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #10 Gepost op: 30 juni 2011, 15:05:36
Dan heb ik slecht nieuws voor je. Koos Spee stopt bij het BVOM per vandaag. Echter blijft hij zijn medewerking verlenen aan het programma  WEGMISBRUIKERS.
Stond vandaag een stuk over in de Telegraaf.

Balen zeg, ik was eigenlijk wel eens uitgekeken op dat gezicht.  :D ;D
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Sesamzaadje

  • Operationeel Expert
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 739
  • Eenheid ZWB
Reactie #11 Gepost op: 30 juni 2011, 22:34:10
Volgens mij is het een soort combinatie van "op de bon" en "Cops". Ben wel benieuwd.
De weg is niet de vraag waarheen, de weg is de vraag hoe.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #12 Gepost op: 1 juli 2011, 18:30:39
Nou is het misschien wat minder spectaculair hier in Nederland maar een gemiddelde nachtdienst of horecadienst levert volgens mij genoeg leuke beelden op.

Klopt! Een weekend meefilmen in welke stad dan ook, levert erg leuk materiaal op voor de kijkcijfers, zeker weten.
Maar kijk bijv. naar trauma.nl o.i.d., op SBS. Wat zie je dan? Een kleuter van de glijbaan gevallen, een 83-jarige dame met een spatader, iemand met een splinter, een pijnlijke elleboog en als klap op de vuurpijl, jawel: een hechtwondje.... :-\ ;D

En er gebeurt in een weekend zoveel leukers... :P


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #13 Gepost op: 3 juli 2011, 20:31:52
Zit ik klaar om te kijken.... wegmisbruikers op tv!
Het is dus vanaf volgende week (de 10e) te zien!
Senior GGP / Oost-Brabant


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #14 Gepost op: 3 juli 2011, 21:15:59
Klopt! Een weekend meefilmen in welke stad dan ook, levert erg leuk materiaal op voor de kijkcijfers, zeker weten.
Maar kijk bijv. naar trauma.nl o.i.d., op SBS. Wat zie je dan? Een kleuter van de glijbaan gevallen, een 83-jarige dame met een spatader, iemand met een splinter, een pijnlijke elleboog en als klap op de vuurpijl, jawel: een hechtwondje.... :-\ ;D

En er gebeurt in een weekend zoveel leukers... :P
En ze hebben echt geweldige casussen geschoten, en zelfs een reanimatie heel mooi in beeld gebracht, en nog toestemming om uit te zenden ook... maar ja, das niet geschikt om uit te zenden op een of andere manier....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #15 Gepost op: 3 juli 2011, 21:31:32
Ik moet zeggen, ik heb toch wel eens een reanimatie langs zien komen in het programma.....

Ik zou alleen niet meer weten in welke aflevering en welk seizoen....
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 3 juli 2011, 21:37:59
Zit ik klaar om te kijken.... wegmisbruikers op tv!
Het is dus vanaf volgende week (de 10e) te zien!
Dat staat ook in de begin post......Overtreders is vanaf zondag 10 juli om 20.30 uur te zien bij SBS 6.


Defender

  • Centralist GMK, ACH, BRW
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 622
Reactie #17 Gepost op: 3 juli 2011, 21:56:12
Ik moet zeggen, ik heb toch wel eens een reanimatie langs zien komen in het programma.....

Ik zou alleen niet meer weten in welke aflevering en welk seizoen....

Klopt, kan me wel herinneren dat trauma Radboud ook een reanimatie had gefilmd en heeft uitgezonden. Afleveringen staan op youtube, weet alleen niet meer welke aflevering.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #18 Gepost op: 3 juli 2011, 23:55:02
Dat staat ook in de begin post......Overtreders is vanaf zondag 10 juli om 20.30 uur te zien bij SBS 6.

Mijn fout, ik heb neergezet dat het aanstaande zondag was maar het is inderdaad 10 juli. Ik weet niet hoe ik erop gekomen ben dat het vandaag zou zijn maar het klopte helaas niet. Ik zat ook al voor jan met de korte achternaam te wachten.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #19 Gepost op: 4 juli 2011, 18:30:55
Alleen de opmerking van DiNozzo was blijven hangen. Maar goed, nu dus wel: komende zondag om 20.30 uur te zien bij SBS 6.  ;)
Senior GGP / Oost-Brabant