SBS6 - Overtreders

Auteur Topic: SBS6 - Overtreders  (gelezen 69188 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #90 Gepost op: 25 juli 2011, 18:58:26
Ik hoop niet dat je mijn reactie zo bedoelde, ik dacht alleen dat die serie geheel om de douane was heengebouwd.
Nee HIT zo heb ik jou reactie niet gelezen, bedoelde daar alleen mee dat sommige
mensen de controles op schiphol zien als passagier pesten.

@ williamharthoorn,
De camera staat er iets gedraaid op dus je ziet als kijker het niet heel duidelijk
(plus die BOA prorail staat aan de andere kant en heeft misschien een ander zichtveld)
maar zoals ik het zag was de laatste persoon voor die vrolijke vriend al op het spoor terwijl
de bellen en lampen aan gingen en stond deze man nog op de betegelde stoep.
Plus hij geeft later zelf toe dat hij altijd door loopt als de lampen en bellen aan gaan
en dat hij pas wacht als de bomen naar beneden gaan. Ik heb toch altijd geleerd dat
je dan al moet wachten.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #91 Gepost op: 26 juli 2011, 18:40:22
Gister via uitzending gemist kunnen kijken (scheelt met reclames kijken :P)
en ik moet wel zeggen dat het wel duidelijk is nu dat het een BOA show is
een dat de politie maar een kleine rol (in 3 afleveringen 3 verkeerscontroles
en 2 keer VP).

Doel zal ook wel zijn om de mensen te laten weten wat BOA's (of Handhavers) nou eigenlijk voor bevoegdheden hebben en wat ze kunnen/mogen ... 99% van de mensen weet dat namelijk niet of nauwelijks.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #92 Gepost op: 7 augustus 2011, 19:51:12
Over 39 minuten gaat het weer beginnen


JackM

  • HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 896
Reactie #93 Gepost op: 7 augustus 2011, 20:01:02
Heb begrepen dat een aantal afleveringen in scéne gezette momenten bevat (persoon die bekeurd werd ken ik privé).
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #94 Gepost op: 7 augustus 2011, 20:38:33
Het eerste wat in mij opkomt: Ik ben zo blij dat ik NOOIT met het OV ga, zeker niet met die OV flop kaart.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #95 Gepost op: 7 augustus 2011, 21:03:23
Je ziet net een vrouw doorfietsen als de rode lichten gaan knipperen, stel dat een toezichthouder zegt: "stoppen meneer/mevrouw." en je wil doorrijden, mag die toezichthouder je dan van je fiets af 'trekken'?


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #96 Gepost op: 7 augustus 2011, 21:05:13
Volgens mij moet je eerst een cursus volgen om alle ins- en outs van de OV-chipkaart te kennen.
Ben ook blij dat ik niet zo'n ding heb.

Waar ik meer van schrik is het volgende item... de overweglichten.
Als die dingen dus spontaan beginnen te knipperen ben je al strafbaar als je er langs rijdt????????
Er is geen enkele voorwaarschuwing zoals een oranje licht. Ik vind dit heel bedenkelijk en vraag me af hoe dit juridisch geregeld is.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Blusdebrand

  • Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 486
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #97 Gepost op: 7 augustus 2011, 21:14:46
En dan die auto die ook bekeurd wordt door die BOA,nu is alleen mijn vraag heeft hij een bevoegdheid om een stopteken te geven,persoon zelf heeft geen Verkeersregelaarvest aan???? wie kan hier antwoord opgeven.
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT


sylvester1986

  • Gast
Reactie #98 Gepost op: 7 augustus 2011, 21:31:19
Zonet voor de 2e keer Overtreders gekeken en direct ook de laatste keer, Toezichthouders/BOA's zie ik nog steeds als mensen die het liefste lopen te schrijven en als ik de boete bedragen weer zie dan geef ik de mensen die het willen ontlopen geen ongelijk.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,952
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #99 Gepost op: 7 augustus 2011, 21:32:12
Alleen wat die actie van die jongens (laatste item) nu inhield...  ???