Gestolen mobiel

Auteur Topic: Gestolen mobiel  (gelezen 12059 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #10 Gepost op: 3 juli 2011, 12:19:52
De App werkt inderdaad met een landkaart met "puntje". Ook kun je het toestel vergrendelen op afstand, een ringtone laten spelen (ook al staat de telefoon op 'stil') en alle gegevens laten wissen.

Tip: probeer eens in te loggen op www.mobileme.com met je Apple-ID, dan kun je kijken of het traceren werkt!
Senior GGP / Oost-Brabant


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #11 Gepost op: 3 juli 2011, 12:22:35
pfffffffffff geen idee welk ID er aan hangt...ik denk zelfs mijn oude ID. Let's check. Maar wat ik begreep is dat je het ook met een andere Iphone kunt doen (waarom heb ik die toch niet, arggggggggg)
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #12 Gepost op: 3 juli 2011, 12:26:19
nah..vergeefse moeite....de app zit er niet op. Ik krijg zo de neiging om bij die persoon aan te bellen, maar dat gaat me te ver, gezien de verhalen die ik vannacht over hem heb gehoord.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


sylvester1986

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 3 juli 2011, 12:27:01
@ NickB,

bedankt voor het antwoorden, ik ben daar namelijk niet mee bekend.
Ik heb nooit van die telefoons, ik ben tevreden als ik kan bellen/smsen en soms een foto kan maken.

@ moon,

Succes met de gang van zaken O0


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #14 Gepost op: 3 juli 2011, 12:30:48
Moon, afspraak maken om aangifte te doen zou ik zeggen. Aangezien het (misschien) een bekende dader betreft kun je geen aangifte doen via internet. Wij kunnen natuurlijk niet zeggen wat voor prioriteit dit zal krijgen, maar aangifte doen is denk ik de eerste stap. Als het een bekende van de politie is, is men misschien wel erg blij met jouw aangifte en is dit de kans om hem aan te pakken. Hoe dan ook: succes ermee!
Senior GGP / Oost-Brabant


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #15 Gepost op: 3 juli 2011, 12:32:46
Afspraak wordt zo gemaakt...wordt pas volgende week..grrr...
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #16 Gepost op: 3 juli 2011, 13:39:47
Laatste bericht dan maar. Mijn zoon wil absoluut geen aangifte doen. Ze zijn allemaal bang voor de vermoedelijke dader (laat dan zo'n gast niet in je huis!!!) en denken dat het toch niet helpt. De telefoon is uiteraard allang vertrokken en ze zijn bang voor de gevolgen....tsja en ik kan geen aangifte doen, want hij is 16.

Case closed, terwijl ik juist een muts ben die altijd wel aangifte wil doen. Ik ben niet bang voor gevolgen...maar mijn jongens en 2 anderen in ieder geval wel...voor iemand die "ftp" op zijn hand heeft getatoeerd en een grote bek heeft.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #17 Gepost op: 3 juli 2011, 13:45:30
Laatste bericht dan maar. Mijn zoon wil absoluut geen aangifte doen. Ze zijn allemaal bang voor de vermoedelijke dader (laat dan zo'n gast niet in je huis!!!) en denken dat het toch niet helpt. De telefoon is uiteraard allang vertrokken en ze zijn bang voor de gevolgen....tsja en ik kan geen aangifte doen, want hij is 16.


Is dat zo?  Jij hebt toch ouderlijk gezag tot zijn 18de? Dan kun jij toch aangifte doen namens hem? (Colega's blauwe kant die kunnen bevestigen of ontkrachten? )

Op wie zijn naam is de telefoon gekocht, of abbo afgesloten? Ik liet het er echt niet bij zitten. Hier geven we dus een signaal mee af wat mijn inziens erg fout is.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #18 Gepost op: 3 juli 2011, 13:46:31
U kunt wel aangifte doen. Een ieder die kennis heeft van een strafbaar feit kan dat. Alleen de vraag is of er in geïnvesteerd gaat worden als uw zoon, de benadeelde, er niets mee wil.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #19 Gepost op: 3 juli 2011, 13:51:28
Volgens het bureau, waar ik vanmorgen om 09.00 uur al voor de deur lag, kan ik op zich wel aangifte doen, maar zullen mijn zoons en anderen die ik bij naam ken en die er geweest zijn, gehoord worden. Dit willen zij niet, omdat ze bang zijn....

Maar officieel moet hij aangifte doen, omdat hij 16 is. Het abonnement staat op mijn naam.

En ja ik vind het ook een heel fout iets, maar wat moet ik?? Mijn kinderen in angst laten zitten?? Die gozer weet wel waar we wonen en wie mijn jongens zijn.....helaas sinds gisteravond.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear