Onderzoek naar werving Politie

Auteur Topic: Onderzoek naar werving Politie  (gelezen 2472 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Gepost op: 23 juli 2011, 01:37:49
kreeg van de week van een vriend een mailtje met volgende tekst:

Wij zijn op zoek naar hyves-leden die willen meewerken aan een onderzoek naar één van de wervingsmiddelen die Afdeling Werving inzet voor de werving van nieuwe politieagenten . Wil jij meehelpen onze producten te verbeteren? Geef je dan op!

Vergoeding
Na medewerking aan het onderzoek ontvang je een waardebon van € 25,- en je reiskosten worden vergoed.

Waar en wanneer
Het onderzoek bestaat uit een interview dat ongeveer 1 uur duurt. Je kunt je opgeven voor één van onderstaande dagen in Amsterdam of Apeldoorn. Je mag ook aangeven of je voorkeur hebt voor de ochtend of de middag.

24, 26, 31 aug of 1 sept in Apeldoorn
OF: 2, 5 of 7 sept in Amsterdam

Opgeven
Opgeven kan door dit bericht te beantwoorden en daarin te vermelden:

Naam:
Woonplaats:
Leeftijd:
E-mailadres:
Telefoonnummer:
Gewenste stad, datum, dagdeel:
Wat voor opleiding je volgt / wat voor werk je doet*:
Heb je al eens een voorlichting (Beroepsoriëntatie) over het politiewerk bezocht?:
Wat is je interesse in de politie? (Zit je in het selectieproces, wil je ooit solliciteren, zomaar interesse..?):

* Hyvesleden die al bij de politie werken kunnen helaas niet deelnemen aan het onderzoek.

Wij zullen na ongeveer twee weken contact met je opnemen. Wij hopen op veel aanmeldingen!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Werving Politie
T (055) 539 2594


Afdeling Werving Politie verzorgt de landelijke werving van politiepersoneel. Hiervoor maken we gebruik van verschillende campagnemiddelen. Zo is er de vacaturesite www.kombijdepolitie.nl, zijn we regelmatig te vinden op studiebeurzen door heel Nederland en organiseren we voorlichtingen voor belangstellenden.

ik doe in ieder geval mee..




HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,046
    • Harm Infra Transport
Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2011, 02:08:20
ik ben benieuwd naar de uitkomst..... te meer omdat ik ooit ben afgekeurd omdat ik emotioneel niet juist zou zijn.
ik heb in mijn loopbaan bij de KMar een nationale ramp mee gemaakt, en twee semi rampen(zware/grote ongevallen) en tot op de dag van vandaag er nooit last van gehad. Sterker nog ik maak er mijn werk van om de HV te ondersteunen.

Mijn Luit destijds vroeg zich af van wie het keuringsraport was want dat kon niet van mij zijn. Tot zelfs de KC kon niet achter de motivatie komen tot afkeur. Dus enige openheid of verklaring van keuring denk ik zal iederen ten goede komen, ook diegeen waar het over gaat.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Panter

  • Adviseur OOV
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
Reactie #2 Gepost op: 23 juli 2011, 09:16:02
Ik zal mij ook zeker aanmelden, zit alleen in het buitenland dus bellen zal lastig zijn. Is er ook een website waar ik mij kan aanmelden, zoals de Hyvespagina van de verstuurder (W&S hyves pagina?)


s.strijk

  • BOA Domein 1 (niet beëdigd)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,316
Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2011, 09:26:21
Ik zal mij ook zeker aanmelden, zit alleen in het buitenland dus bellen zal lastig zijn. Is er ook een website waar ik mij kan aanmelden, zoals de Hyvespagina van de verstuurder (W&S hyves pagina?)


Ja daar even een bericht naar sturen, dan neemt men Contact op!


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2011, 15:24:32
ik ben benieuwd naar de uitkomst..... te meer omdat ik ooit ben afgekeurd omdat ik emotioneel niet juist zou zijn.
ik heb in mijn loopbaan bij de KMar een nationale ramp mee gemaakt, en twee semi rampen(zware/grote ongevallen) en tot op de dag van vandaag er nooit last van gehad. Sterker nog ik maak er mijn werk van om de HV te ondersteunen.

Mijn Luit destijds vroeg zich af van wie het keuringsraport was want dat kon niet van mij zijn. Tot zelfs de KC kon niet achter de motivatie komen tot afkeur. Dus enige openheid of verklaring van keuring denk ik zal iederen ten goede komen, ook diegeen waar het over gaat.

Zoals ik het lees gaat het hier puur over wervingsmiddelen (reclamespotjes, social media e.d.) en niet over het selectieproces. Dus ik ben bang dat je er niet veel wijzer van zal worden..
Senior GGP / Oost-Brabant