Afschaling nadat de eerste eenheid ter plaatse is.

Auteur Topic: Afschaling nadat de eerste eenheid ter plaatse is.  (gelezen 14954 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #80 Gepost op: 12 augustus 2011, 13:31:48
Tja, de irritatie van Wout komt hoogstwaarschijnlijk omdat overkomt als weer zo'n geval van: "ik heb iets gehoord en vind daar iets van..."

Kritische vragen stellen mag altijd en volgens mij heb je redelijk duidelijke antwoorden gekregen. Je zegt het zelf al:

Omdat in beide gevallen hoorbaar geen degelijke medische onderbouwing is gegeven voor het wel of niet afbestellen van brandweer, of aanpassen spoedstatus,
Dat jij het niet gehoord hebt wil niet zeggen dat het niet doorgegeven is. Ik neem aan dat je niet de hele tijd als een soort van klittenband achter de agenten aan bent gelopen. Ik heb het al enkele malen gezegd, maar berichten van collega's op straat worden lang niet altijd overgenomen. Uiteindelijk is het de centralist die bepaald. In beide gevallen zie ik geen onjuist handelen van collega's.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


SniperEye

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 837
  • Geíntresseerde
Reactie #81 Gepost op: 12 augustus 2011, 14:09:47
Begrijp ik helemaal. Betreur het dat ik wordt gezien als een geval van : ik heb iets gehoord en vind daar iets van".

Aangezien de plek van het incident zich beperkte tot de plek waar het slachtoffer lag en ik naast de agent stond, heb ik het helemaal meegekregen. Zal er verder ook niet op in gaan. Dank voor het luisteren/ lezen en fijn weekend ;)