Onbeheerde (kinder)fietsen e.d. aan de waterkant

Auteur Topic: Onbeheerde (kinder)fietsen e.d. aan de waterkant  (gelezen 6281 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jwk

  • Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
Reactie #10 Gepost op: 2 augustus 2011, 11:47:03
Ligt er natuurlijk ook wel aan dat er in Haaglanden gewoon veel water is.  O0

Ik durf toch wel te gokken dat we in Zeeland een paar litertjes meer hebben  ;)
Maar zoals 1300001-MR al zei, ik kan me ook niet herinneren dat er een inzet is geweest naar aanleiding van een aangetroffen fiets of iets dergelijks.


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Reactie #11 Gepost op: 2 augustus 2011, 15:37:34
Ik durf toch wel te gokken dat we in Zeeland een paar litertjes meer hebben  ;)
Maar zoals 1300001-MR al zei, ik kan me ook niet herinneren dat er een inzet is geweest naar aanleiding van een aangetroffen fiets of iets dergelijks.

Ja maar bij jullie is dat vooral veel zee. in haaglanden heb je nog veel slootjes/beekjes/grachten en kanalen. dat heb je in zeeland (volgens mij) veel minder.
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Dion

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,214
Reactie #12 Gepost op: 2 augustus 2011, 15:42:46
Hier heeft ook een hele tijd op een brug een fiets gestaan. Is nooit voor gebeld of in ieder geval niemand voor komen kijken. Ligt dus misschien ook aan de mentaliteit van de centralisten en/of de inwoners.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #13 Gepost op: 3 augustus 2011, 10:56:13
Hier heeft ook een hele tijd op een brug een fiets gestaan. Is nooit voor gebeld of in ieder geval niemand voor komen kijken. Ligt dus misschien ook aan de mentaliteit van de centralisten en/of de inwoners.

Staat van de fiets, staat ie op slot, staan er vaak fietsen, wordt het bruggetje als ''fietsenstalling'' gebruikt, is het een brug als de Brienenoordbrug etc. Allemaal omstandigheden die bepalen of er een melding uit komt..

Een fiets vastgeklonken aan de railing van een Amsterdams bruggetje is bijvoorbeeld wat anders als een kinderfietsje / rollator / scootmobiel langs een buitenwater(tje) of slootkant.


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
Reactie #14 Gepost op: 7 augustus 2011, 20:16:56
Vandaag weer ééntje: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=54221.0

Na ruim 1 uur is zoekactie afgeblazen.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar