Buurtlink journalisten gezocht

Auteur Topic: Buurtlink journalisten gezocht  (gelezen 2886 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

svenlandrover

  • hulpverlener EMS, chauffeur HVC
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 45
Gepost op: 10 augustus 2011, 22:37:19
weet niet of t hier echt thuis hoort, anders dat een mod. hem verplaatst

Buurtlink zoekt 12 Buurtjournalisten in 12 provincies
Ben jij de Buurtjournalist die Buurtlink zoekt?

Het grote Buurtjournalisten project van Buurtlink in samenwerking met RTL Nederland is van start gegaan! De komende twee jaar willen we door heel het land Buurtjournalisten opleiden en begeleiden. Voor deze eerste ronde zoeken we twaalf gemotiveerde kandidaten uit twaalf provincies. Doe jij mee?
Wat is een Buurtjournalist?

Als Buurtjournalist maak je regelmatig video-opnames in je eigen buurt. Dat kan over van alles en nog wat gaan; nieuws, buurtfeesten, het verkeer, hulp in de buurt, opmerkelijke bewoners, natuur in jouw buurt en ga zo maar door.
Waarom Buurtjournalist worden?

Bij Buurtlink merken we dat enthousiaste Buurtlinkers er steeds meer behoefte aan hebben om regelmatig videobijdrages te maken. Wij willen dat graag samen met RTL stimuleren! Daarom bieden we je een online platform aan waar je handige informatie kunt vinden, krijg je een basis journalistenpakket inclusief camera en organiseren we eens in de zoveel tijd een leuke bijeenkomst. Wil jij regelmatig video's plaatsen op Buurtlink? Word dan ook Buurtjournalist!

Meld je nu aan en misschien word jij wel als een van de twaalf eerste Buurtjournalisten geselecteerd. De eerste twaalf mogen een exclusief kijkje nemen bij de RTL redacties. Kijk voor meer informatie op www.buurtjournalist.nl.

Met vriendelijke groet,
Team Buurtlink


alles wat ik schijf of zeg is op persoonlijke titel. (spelling fouten niet opletten a.u.b. ik ben dyslectisch)


jeugdbrandweer131

  • Niet meer actief bij de brandweer.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 516
  • evenementenhulpverlener bij het NRK
    • www.dylanwildschut.nl
Reactie #1 Gepost op: 11 augustus 2011, 11:16:35
Jammer dat alleen fotografie mij interesseert  98uiye
gaat het niet zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. [IMG]http://www.t-tools.nl/Monitor/17.gi


peen van dienst

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,287
Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2011, 10:09:55
Tja... Er zijn al meer van dit soort initiatieven geweest. Tot nu toen zijn ze (ondanks de alom aanwezige mobieltjes met camera's) tot nu toe weinig succesvol gebleken.

Zie o.a. http://www.nu.nl/internet/1304683/telegraaf-stapt-in-burgerjournalistiek.html

Het enige wat mij opvalt is dat ze camera's en opleiding erbij geven. Kijken of dat helpt, dan  :-*

Peen
Redacteur van