Justitieel Documentatie Register

Auteur Topic: Justitieel Documentatie Register  (gelezen 6624 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

E_A

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 134
Reactie #10 Gepost op: 16 augustus 2011, 21:38:38
Nee, veiligheidsonderzoek wordt pas na het korpsgesprek gedaan, dus als je onder voorbehoud bent aangenomen.

Maar dan nog kan je het beter direct aangeven. Dan weet je zelf ook direct waar je aan toe bent.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #11 Gepost op: 17 augustus 2011, 15:36:26
Nee, veiligheidsonderzoek wordt pas na het korpsgesprek gedaan, dus als je onder voorbehoud bent aangenomen.

Maar dan nog kan je het beter direct aangeven. Dan weet je zelf ook direct waar je aan toe bent.

Even nagekeken, en je hebt helemaal gelijk! Ik was in de vooronderstelling dat het korpsgesprek (ook wel arbeidsvoorwaardengesprek genoemd) het allerlaatste onderdeel was voor je aanstelling.
Senior GGP / Oost-Brabant


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Reactie #12 Gepost op: 17 augustus 2011, 18:56:54
Even nagekeken, en je hebt helemaal gelijk! Ik was in de vooronderstelling dat het korpsgesprek (ook wel arbeidsvoorwaardengesprek genoemd) het allerlaatste onderdeel was voor je aanstelling.

Dat waren bij mij twee aparte gesprekken. Bij het korpsgesprek wordt gekeken of jij als persoon en je motivatie bij het korps past en bij het arbeidsvoorwaardengesprek werd uitgelegd wat mijn loon werd en wat praktische zaken als ziek melden, reiskostenvergoeding etc.


GLD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #13 Gepost op: 17 augustus 2011, 19:01:33
Klopt, dat is inderdaad zo.

Na het korpsgesprek wordt je al dan niet aangenomen onder voorbehoud van antecedentenonderzoek en medische keuring. Pas als die onderdelen ook positief worden afgesloten vindt er een arbeidsvoorwaardengesprek plaats met inderdaad de onderwerpen die jij noemt.


Nick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,458
Reactie #14 Gepost op: 17 augustus 2011, 19:18:42
Aha, in (bijna) al het voorlichtingsmateriaal wordt het aparte arbeidsvoorwaardengesprek niet genoemd. Vandaar de verwarring!
Senior GGP / Oost-Brabant


GLD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 76
Reactie #15 Gepost op: 17 augustus 2011, 19:32:01
Aha, in (bijna) al het voorlichtingsmateriaal wordt het aparte arbeidsvoorwaardengesprek niet genoemd. Vandaar de verwarring!

Klopt! Op www.kombijdepolitie.nl staat 'ie wel (bij het 7e kopje):

http://www.kombijdepolitie.nl/selectie/Pages/default.aspx