Explosie Underground London 07-07-2005

Auteur Topic: Explosie Underground London 07-07-2005  (gelezen 20118 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #110 Gepost op: 9 juli 2005, 13:57:59
dus de eerste winst voor hun.
Wat wil je er tegen gaan doen?Die organisatie die hier achter zit is zo groot,en zo gerafinneert die zijn voorlopig ongrijpbaar.Of gaan we maar weer eens wat bommem mikken in een land waar vermoedelijk de top zit van die gasten?Met als gevolg dat er weer onschuldige mensen gedood gaan worden.

Op het moment dat een bom afgaat zitten die gasten allang weer in het buitenland,en bekijken het resultaat via de TV.
We moeten ons niet gek laten maken door een stelletje simpele zielen


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #111 Gepost op: 9 juli 2005, 16:24:19
iedereen schrijft we moeten hopen en proberen etc dat zijn slappe woorden die daadkracht missen.

Proberen doen hondjes en hopen en geloven doe je in een kerk

Het enige wat bij extremisten helpt is de oorsprong wegnemen, dat is inprinciepe niet de islam .
Maar de mensen die hun eigen intepretatie aan dat boek geven.

vrije mening van godsdienst is een goed recht maar je ziet in europa al dat dat lastig is.
Ook hier heb je diverse afslpitsingen van kerken, tot nu toe goedaardig.

Waarom zijn mensen bang om te zegen wat ze denken, de meeste worden dan gelijk als racist gezien, terwijl dat echt niet zo is.
Met al dat politiek correcte gepraat kom je echt niet verder hoor.
Daadkracht is wat we in dit land missen.
 
Dan ga je dus de vrijheid van godsdienst, van meningsuiting, van vereniging en weetiknogwatnietmeer allemaal uit de grondwet schrappen.... alle protestante kerken, katholieke, moskeeen verbieden, samenscholingsverbod je mag nooit met meer dan 2 bij elkaar staan..... goed...dat is wat overdreven, maar het is en blijft een feit: Terrorisme is niet met technische middelen of woorden op papier tegen te gaan.... als je mij dan voor slap en niet daadkrachtig uit wilt maken is dat jouw recht.....maar nu mag je dat nog...als je op jouw voet verder gaat moet je over je schouder gaan kijken als je zoiets typt.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #112 Gepost op: 9 juli 2005, 16:30:55
iedereen schrijft we moeten hopen en proberen etc dat zijn slappe woorden die daadkracht missen.

Proberen doen hondjes en hopen en geloven doe je in een kerk

Het enige wat bij extremisten helpt is de oorsprong wegnemen, dat is inprinciepe niet de islam .
Maar de mensen die hun eigen intepretatie aan dat boek geven.

vrije mening van godsdienst is een goed recht maar je ziet in europa al dat dat lastig is.
Ook hier heb je diverse afslpitsingen van kerken, tot nu toe goedaardig.

Waarom zijn mensen bang om te zegen wat ze denken, de meeste worden dan gelijk als racist gezien, terwijl dat echt niet zo is.
Met al dat politiek correcte gepraat kom je echt niet verder hoor.
Daadkracht is wat we in dit land missen.
 

Edwuard, vertel eens hoe in jouw beeld het ideale Nederland er uit moet zien. (welke wetten moeten veranderd worden en welke bevoegdheden moeten aan wie toegekend worden)  :)


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #113 Gepost op: 9 juli 2005, 20:21:32
het zo mooi zijn als alles naast elkaar leven kan zonder oorlog etc.  Helaas gaat dat niet daar zien we de laatste tijd steeds meer voorbeelden van.

Iedereen moet niet denken dat ik tegen buitelanders etc ben dat is dus helemaal niet zo.

Wat ik wel vindt is dat een ieder die zich hier woont / werkt de taal machtig moet zijn in woord en schrift (in meer landen is dat zo). En onze waarde en normen  nastreeft. Zij moeten les  krijgen  om zich aan te passen aan ons en niet andersom.

Mensen die door oorlog naar hier komen (asielzoekers) prima laat maar komen. Geef ze een huis en voedsel, een cursus tot timmerman etc en als de oorlog over is laat ze terug gaan en met hun opgedane kennis hun land met geld van de EU wederopbouwen.

Mensen die niet terug kunnen omdat zij op dodenlijsten staan, laat die hier  en geef ze een baan en laat ze Nederlander worden.
 

Wat wetgeving betreft het is hier in dit land dubbelzinnig , je mag in dit land niet discrimineren.
Maar richt je een stichting op bv de SGP (politieke partij)
dan mag je in je statuten zetten dat vrouwen geen lid mogen worden en geen stemrecht krijgen.

Straffen mogen van mij ook zwaarder zeker voor zeden en moordzaken.
Er zou meer geld mogen komen voor onderzoek naar terrorisme en hetleger mag van mij meer taken krijgen omzo de politie te ontlasten.

En wat peter zegt bommen er op gooien is natuurlijk een slechte optie. Oorlog moet je pas als laatste redmiddel gebruiken.

Nou palmpie dit is een kort en krachtig stukje, je hoeft het er natuurlijk niet mee eens te zijn. Dat is het mooie nog van dit land dat je alles mag zeggen !!!


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #114 Gepost op: 9 juli 2005, 22:51:10
iedereen schrijft we moeten hopen en proberen etc dat zijn slappe woorden die daadkracht missen.

Proberen doen hondjes en hopen en geloven doe je in een kerk

Het enige wat bij extremisten helpt is de oorsprong wegnemen, dat is inprinciepe niet de islam .
Maar de mensen die hun eigen intepretatie aan dat boek geven.

vrije mening van godsdienst is een goed recht maar je ziet in europa al dat dat lastig is.
Ook hier heb je diverse afslpitsingen van kerken, tot nu toe goedaardig.

Waarom zijn mensen bang om te zegen wat ze denken, de meeste worden dan gelijk als racist gezien, terwijl dat echt niet zo is.
Met al dat politiek correcte gepraat kom je echt niet verder hoor.
Daadkracht is wat we in dit land missen.
 

en toch ben ik het voor een deel met em eens, jullie kunnen zeggen wat je wilt, er zit zeker een kern van waarheid in
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #115 Gepost op: 9 juli 2005, 22:54:41
en toch ben ik het voor een deel met em eens, jullie kunnen zeggen wat je wilt, er zit zeker een kern van waarheid in
Vertel dan maar eens hoe ze dat zouden moeten gaan doen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #116 Gepost op: 9 juli 2005, 22:56:34
dat kan niet gedaan worden, dat is het probleem
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #117 Gepost op: 9 juli 2005, 22:59:13
dat kan niet gedaan worden, dat is het probleem
Dus wat Eduard schrijft klopt dan dus niet,want die schrijft dat we  daadkracht missen,en dat we de oorsprong van die extremisten moeten wegnemen.En nu hoor ik van jou dat dat niet gaat,dus waar ben je het dan mee eens  ;)