diverse bergers IM(incident management) raken gebied kwijt

Auteur Topic: diverse bergers IM(incident management) raken gebied kwijt  (gelezen 4510 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

qwartje

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 10
  • berger tegen wil en dank
Reactie #10 Gepost op: 29 augustus 2011, 14:13:43
ha, jerommeke
kon wel eens in ons gebied zijn, hier wacht de blauwe garde ook regelmatig langer dan een uur op onze concullega die van 40 km afstand moet komen. :'(
Ik heb vanmorgen nog een auto midden op de kruising laten staan die voor hem was, was een wiel krom onder gereden. ;D
Normaliter ben ik nog wel eens zo aardig om zo'n auto een paar meter te verplaatsen, maar in dit geval stonden er 4 politiemensen het verkeer te regelen, en ik hoop door dit soort acties mijn werk weer terug te krijgen.
Nu hebben ze ongeveer 50 minuten moeten wachten op de gecontracteerde berger, terwijl ikzelf binnen 7 minuten weg was met het andere voertuig.
De politie heeft hier geen bezwaar tegen, en dienen elke keer weer een klacht in bij het lcm.
Helaas wordt hier kennelijk niets mee gedaan. :-\
gr. andries
doe wat je wilt, ouwehoeren doen ze toch :D


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #11 Gepost op: 29 augustus 2011, 19:24:34
Binnen mijn werkgebied is de berger eigenlijk altijd mooi op tijd aanwezig. De afspraak is dat elke door ons bestelde sleep binnen 30 minuten aanwezig is en dat wordt eigenlijk altijd gehaald. Wat mij wel opvalt is dat de berger er altijd met 30 minuten is... paar minuten eerder of later maar nooit veel eerder ook al sta je om de hoek bij het bedrijf. Ook niet wanneer om een beetje extra haast gevraagd wordt omdat je nog een arrestant oid achterin hebt zitten en dat kan wel vervelend zijn.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


Berger

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 413
Reactie #12 Gepost op: 29 augustus 2011, 22:33:32
Het is gewoon belachelijk dat er een eis van 20 minuten aanrijtijd gesteld is, en er vervolgens niks mee gedaan wordt als bergers die tijd constant niet halen.


ik

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 19
Reactie #13 Gepost op: 29 augustus 2011, 23:04:36
ik zie een gebied afpakken niet als de oplossing, gewoon een boete voor het niet halen van de limiet als je het alleen bij afpakken houd word er de volgende keer weer ingeschreven op de manier van, kijken hoelang we het nu hebben. En een bedrijf die het wel haalt maar kleiner is en dus hogere kosten heeft kan in de tussen tijd zijn deuren sluiten. inschrijven ben ik helemaal voor dat houd iedereen scherp en de branche gezond, maar wel eerlijk