Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc

Auteur Topic: Verzameling Lichtbalken, Zwaailichten etc. etc. etc  (gelezen 136507 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gast

  • Gast
Reactie #50 Gepost op: 22 juni 2012, 13:01:00
Ik ben nu zoekende naar een huis in de regio Hoorn e.o. met een grote garage of grote schuur erbij, waarin dan alle balken een plekje moeten vinden, ook de balken uit mijn schuurtje en de Sureguard storage box ;D


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Reactie #51 Gepost op: 22 juni 2012, 13:40:22

@ Christian337, de Edge die jij bedoelt zie je heel even kort in het filmpje wat ik geplaatst heb, en daar ben ik heel heel blij mee, een complete WS350 / RP440 Edge 9004AK uitvoering.
Deze zal ik nog een keer voor je van de muur halen en een filmpje ervan maken voor je. De opvolger, de WS2000 Edge met low-down alley-lights (zonder SA40 speaker) daarvan heb ik al wel een uitgebreide film gemaakt.

Thanks !  O0


kaasje

  • Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,996
  • And as always, have nice day!
Reactie #52 Gepost op: 22 juni 2012, 14:45:13
Ik ben nu zoekende naar een huis in de regio Hoorn e.o. met een grote garage of grote schuur erbij, waarin dan alle balken een plekje moeten vinden, ook de balken uit mijn schuurtje en de Sureguard storage box ;D

Zou dan helemaal gaaf zijn als je dan op een beamer o.i.d. zou aansluiten die filmpjes van voertuigen van hulpdiensten laat zien en als een bepaalde hulpdienst in beeld is dat de bijbehorende zwaailicht aangaat :P
Hobby Bobby eenheid Den Haag


Gast

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 8 juli 2012, 01:25:06
Ik had mezelf beloofd te stoppen, meerdere malen maar als mij dit wordt aangeboden voor mijn verzameling..... dan laat ik het niet liggen!
Na afbouw van een huisartsenauto, compleet met alle bekabeling, bediening etc. etc, een Whelen LFL Liberty in huisartsen uitvoering!



Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #54 Gepost op: 8 juli 2012, 02:10:14
Dat zou zomaar de onderstaande (of z'n "broertje") kunnen zijn geweest..

Van CHP Schagen of Den Helder, waar sinds 1 juni nieuwe voertuigen zijn gekomen en dus de oude voertuigen zullen zijn afgetuigd...

Fijn om te weten dat hij een goed plekje heeft gekregen...  998765
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
Reactie #55 Gepost op: 8 juli 2012, 03:00:09


Zit er nou een witte reflector zonder spiegeling achter de gele halogeen lampen??


Gast

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 8 juli 2012, 12:27:37
Het is een model 500 reflector zoals die normaal als takedown/werklicht gebruikt worden maar inderdaad is het spiegelende karakter helemaal weg.
Ik heb hem nog niet open gehad, maar het lijkt alsof er een laagje witte verf rondom binnen-in gesprayed is. Daarom denk ik dat ze als richtingaanwijzer gediend hebben (minder fel) en niet als achterste flashers.


Michael 2141

  • Brandweer - Manschap A
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 344
  • Zwaailichtverzamelaar
Reactie #57 Gepost op: 8 juli 2012, 13:23:19
Kijk goed bezig ! weer een mooie aanwinst voor de verzameling, dat is zeker ! ;D


Gast

  • Gast
Reactie #58 Gepost op: 8 juli 2012, 15:40:52
Dat zou zomaar de onderstaande (of z'n "broertje") kunnen zijn geweest..

Van CHP Schagen of Den Helder, waar sinds 1 juni nieuwe voertuigen zijn gekomen en dus de oude voertuigen zullen zijn afgetuigd...

Fijn om te weten dat hij een goed plekje heeft gekregen...  998765

Ik heb hem bij dezelfde meneer afgehaald die de vorige keer voor mij een huisarts VisionAlert zwaaibalk had, compleet met alles erop en eraan. Ze worden afgebouwd bij de leasemaatschappij, maar ik heb echt geen idee vanuit welke regio! Evengoed is dit weer een stukje NL geschiedenis voor aan mijn collectie-wand  ;D  ;D


Rhonus

  • Ambu | BRW
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 442
Reactie #59 Gepost op: 8 juli 2012, 18:07:06
Het is een model 500 reflector zoals die normaal als takedown/werklicht gebruikt worden maar inderdaad is het spiegelende karakter helemaal weg.
Ik heb hem nog niet open gehad, maar het lijkt alsof er een laagje witte verf rondom binnen-in gesprayed is. Daarom denk ik dat ze als richtingaanwijzer gediend hebben (minder fel) en niet als achterste flashers.
Dat laatste kan ik bevestigen, de oranje lampen deden dienst als extra richtingaanwijzers aan de achterzijde, de voertuigen waren niet voorzien van oranje signaalverlichting.
Ambulance (Chauffeur) Brandweer (Manschap & Chauffeur/Voertuigbediener, TS & HV)